بازیکن پرسپولیس: از شاعر بودنم انتقاد نکنید

بازیکن پرسپولیس: از شاعر بودنم انتقاد نکنید

شایان مصلح مدافع چپ پرسپولیس می گوید دلیلی ندارد بابت حضورش در عرصه های دیگر مورد انتقاد قرار بگیرد.
به گزارش پیروزی دیلی، مصلح با دفاع از دیگر فعالیت های خود در کنار فوتبال می گوید: چرا نشود همه این‌ها در کنار هم جمع شود؟ خدا وقتی استعدادی داده چرا نباید از آن استفاده کرد؟ وقتی درسم خوب بوده – البته خیلی کم فرصت حضور در دانشگاه را به دست آورده‌ام- چرا مهندسی نخوانم؟ وقتی می‌توانم بازی کنم چرا فوتبال بازی نکنم؟ وقتی شعر می‌گویم چرا که نه و ...؟ من جاهای دیگر را ول نمی‌کنم و تا بتوانم از آن در مسیر پیشرفت سود خواهم برد. بله تفریح من حضور در انجمن شعر است و آن را دوست دارم و دلیلی بابت انتقاد از این موضوع وجود ندارد.

شاعر

شایان مصلح

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی