بازیکن پرسپولیس: فرودگاه پلیس ندارد که به نوروزی توهین کردند؟!

بازیکن پرسپولیس: فرودگاه پلیس ندارد که به نوروزی توهین کردند؟!

با گذشت چند روز از اتفاقات تبریز هنوز توهین عده‌ای تماشاگرنما به هادی نوروزی در فرودگاه تبریز و ورزشگاه سوژه رسانه‌هاست.
به گزارش پیروزی دیلی، یکی از بازیکنان پرسپولیس در این مورد به نکته مهمی اشاره کرد. او می‌گفت: «عده‌ای تماشاگرنما جلوی زن و بچه مردم و وسط فرودگاه آن شعارها را به صورت دستجمعی سر می‌دادند و هیچ مسئولی هم برخوردی نمی‌کرد. من نمی‌دانم فرودگاه‌ها پلیس ندارند؟ آیا کسی مشغول نیست که هر فرد یا افرادی هر چه خواستند بگویند و هیچ اتفاقی هم رخ ندهد؟!»

 گفتنی است عده قلیلی در فرودگاه تبریز به مرحوم هادی نوروزی، محمود خوردبین، علی پروین و... توهین کرده بودند.

فرودگاه

پرسپولیس-تراکتور

علیرضا هادیان :
۱۷ مرداد ۹۶
البته که فرودگاه و ورزشگاه در تبریز و اهواز و غیره پلیس و ضابط قضایی و حراست و آفتابه لگن هفت دست دارد از آنجا که صاحب درست و درمون ندارد ، شام و نهار هیچی در آنها بیداد می کند. 
این همه دوربین مدار بسته و فیلم های منتشر شده! پس به چه کار می آید؟ تمامی آنها کمتر از ۲۴ ساعت قابل شناسایی اند. 
خدایی خانواده کاپیتان ابدی سرخ ها کم از دست این جماعت نکشیده اند و کم در زندگی پس از هادی عشق ، مشکلات نداشته اند وگرنه توصیه می کردیم بعنوان شاکی خصوصی شکایت تنظیم کنند و یکی یکی شان را مقابل قانون قرار دهند. 
همینجوری هم ده نفر و فقط ده نفر از این اراذل و اوباش که فحاشی و سنگ پرانی میکنند توسط نیروی انتظامی مستقر در فرودگاه یا ورزشگاه دستگیر شوند و در ملاء عام در وسط چمن آزادی ۷۴ ضربه شلاق نوش جان کنند ، این ناهنجاری تا ابد از فوتبال ایران برچیده می شود. جریمه فیفا رو هم از جیب خود این اراذل پرداخت کنند. 
خداوند باعث و بانیان این بی شرمی را شرمنده روی ۲۴ ابدی و هانی ، سلطان علی آقا و پیر پرسپولیس محمودخان خوردبین کند. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی