بازی با افکارعمومی ادامه دارد؛صد گزینه برای مربیگری استقلال قعرنشین!

بازی با افکارعمومی ادامه دارد؛صد گزینه برای مربیگری استقلال قعرنشین!

مدیران باشگاه استقلال پس از چند روز بازی با اسامی مربیان خارجی حالا سناریو جدیدی را به نام کمیته فنی به راه انداختند تا به این ترتیب برای خود زمان بخرند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، در شرایطی که تا دیروز افتخاری با قاطعیت از به نتیجه رسیدن مذاکرات باشگاه استقلال با فاتح تریم سخن می‌گفت حالا حسن روشن مدعی است که فاتح تریم شانس پائینی برای مربیگری در استقلال دارد، طاهری دیگر عضو کمیته فنی می گوید بعد از تعطیلات لیگ سرمربی جدید را مشخص می کنیم. محمد نوری از مذاکره با رایکارد حرف می زند و جواد قراب ترجیح می دهد با بی احترامی به خبرنگاران از معرکه فرار کند.


اما نکته جالب توجه اینجاست که نماینده تازه وارد استقلال در جریان مذاکرات در اینستاگرام  معرکه ای برای خود راه انداخته و با انتشار پست های متعدد در حساب شخصی خود مدعی می‌شود که فاتح تریم قطعی است!


هواداران استقلال به شدت سردرگم شدند چون هر لحظه نام یک نفر به عنوان گزینه مربیگری این باشگاه مطرح می‌شود. این اتفاقات نشان می‌دهد مدیریتی در این باشگاه وجود ندارد و هر کسی برای خود خط مشی مشخص می کند!


استقلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی