بازی های سرنوشت ساز ملی و باشگاهی برای طارمی در آسیا

بازی های سرنوشت ساز ملی و باشگاهی برای طارمی در آسیا

مهدی طارمی روزهای حساسی را پیش روی خود می بیند و می تواند با درخشش بیشتر در میادین بین المللی نام خود را بر سر زبان ها بیندازد.
به گزارش پیروزی دیلی، مهدی طارمی مهاجم جوان و گل زن پرسپولیس نشان داده در رقابت های بین المللی خوب گل می زند. او با پیراهن تیم ملی در رقابت های مقدماتی جام جهانی روسیه موفق شده در ۱۴ بازی ۸ بار دروازه حریفان را باز کند. نکته جالب توجه در خصوص گل های ملی طارمی در مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ اینکه او موفق به زدن سه گل متوالی در بازی های تیم ملی برای کشورمان شده است که اخرین گل او منجر به صعود تیم ملی به جام جهانی شد. در صورتی که طارمی فردا (پنجشنبه) مقابل کره جنوبی گلزنی کند چهارمین گل متوالی اش برای تیم ملی به ثمر خواهد رسید که می تواند آمار درخشانی برای مهاجم ملی پوش پرسپولیس باشد. از این رو دو بازی آتی تیم ملی برای این بازیکن اهمیت ویژه ای خواهد داشت.

 طارمی اما در بازی های بین المللی باشگاهی خود نیز روزهای حساسی را پیش رو دارد. او برای پرسپولیس در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا ۶ بار گلزنی کرده و ۴ بار در تیم منتخب آسیا قرار گرفته است که می تواند این آمار را در بازی برگشت پرسپولیس مقابل الاهلی عربستان بهبود بخشد. با این حساب باید روزها و هفته های آینده را روزهای سرنوشت سازی برای مهاجم ملی پوش پرسپولیس دانست روزهایی که شاید با توجه به آمار خوبی که از خود به جا گذاشته باعث رسیدن این بازیکن به رویای لژیونر شدنش شود. 

 گفتنی است؛ طارمی در کل ۱۹ بازی برای تیم ملی انجام داده و ده گل زده در کارنامه دارد.

آسیا

تیم ملی

طارمی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی