باز هم قانون مداری پرسپولیس و ریخت و پاش استقلال؛بیت سعید یک میلیارد و سیصد

باز هم قانون مداری پرسپولیس و ریخت و پاش استقلال؛بیت سعید یک میلیارد و سیصد

 خب.بیت سعید هم به استقلال تهران پیوست.


به گزارش اختصاصی پیروزی دیلی، می توان از فولادی ها سوال کرد که شما چه مبلغی به بیت سعید،طیبی و زهیوی پیشنهاد دادید که انها نپذیرفتند و پیشنهاد مالی این نفرات خوزستانی برای  تیم اول اهواز چقدر بود؟!

حالا معلوم می شود کدام تیم در حال ریخت و پاش است.کاری با پارس جم نداریم که یک میلیارد و چهارصد میلیون با طیبی توافق کرده اما تردید نکنید استقلال تهران با بیت سعید یک میلیارد و سیصد میلیون بسته.کانال پیروزی و سایت پیروزی دیلی  در شب نشینی دیشب نقل و انتقالاتی خود با هواداران از توافق قطعی بیت سعید با استقلال پرده برداشت و اولین رسانه ای بود که این توافق را فاش کرده و وعده امضای قرارداد در امروز را داد که همین هم شد.دیشب همچنین گفتیم که مصلح به آبی ها نه گفته و امروز با پرسپولیس امضا می کند.

آبی ها فصل قبل هم کاوه رضایی و بختیار رحمانی را با مبلغ بالای حدود میلیارد و پانصد میلیون جذب کردند و اتفاقا وقتی تیتر زدیم ابی ها در حال ریخت و پاش هستند چند روز بعد همین واژه ریخت و پاش به کلید واژه مصاحبه های مسوولان وزارت ورزش تبدیل شد و صدای طاهری هم درامد که چرا ما با توصیه وزارت ورزش و مصوبه هیات مدیره باید سقف نهصد و پنجاه میلیونی را رعایت کنیم اما استقلال برود و بازیکن یک و نیم میلیاردی جذب کند.

در گذشته هم استقلال با عقد قرارداد بیش از دو میلیاردی با اندو تیموریان در زمان مدیریت فتح اله زاده نشان داده بود که پاییند به قوانین نیستند.آنها دو فصل قبل هم سقف پانزده میلیارد تومانی را بعنوان تیمی که مجوز حضور در اسیا را ندارد رعایت نکردند و بیش از هفده میلیارد مربی و بازیکن گرفتند.

 استقلال فصل قبل هم با توصیه های منصوریان و تقلای او با برخورداری از شش بازیکن بالای میلیارد به گرانترین تیم لیگ تبدیل شد اما پرسپولیس طبق ارقام منتشره در سایت سازمان لیگ سقف قرارداد 950میلیونی توصیه شده از سوی وزارت ورزش را رعایت کرد و  گرانترین بازیکن ش بیرانوند بود با قرارداد یک میلیارد و صد میلیونی بعنوان یک استثنا.افر و بندهای ویژه هم در قرارداد همه ستاره ها هست و اتفافا افرهای قرارداد ستاره های آبی بیش از ستاره های سرخ بوده.

نتیجه ریخت و پاش ها  اما چه شد؟قهرمانی پرسپولیس در لیگ و درهم شکستن مجموعه ای از رکوردها و صعود به یک چهارم نهایی اسیا و از ان سو  ناکامی محض منصوریان در سه جام و تکمیل کلکسیون ناکامی ها با باخت شش تایی و فاجعه بار.

حالا  آبی دوستان که در جعل و تخیل سابقه بسیار و اشکار دارند بروند با فرافکنی گودرزی که هشت تغییر مدیریتی و تنها دو تغییر مدیریتی در استقلال ایجاد کرد را پرسپولیسی لقب دهند و همین اتهام را به سلطانی فری بدهند که نشان داده از حاشیه و تنش بیزار است.

بله.دوستان تا می توانند ریخت و پاش کنند.برای ما با نقل و انتقالات حساب شده و برخورداری از برانکو باکی نیست و برای انها ریخت و پاش و دل دادن به وعده های پایان ناپذیر و توخالی منصوریان!!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی