باشگاه،بازیکن و هوادار اتفاقات اخیر را فراموش کنند/#بیا تا قدر همدیگر بدانیم/حالا وقت حمایت است

باشگاه،بازیکن و هوادار اتفاقات اخیر را فراموش کنند/#بیا تا قدر همدیگر بدانیم/حالا وقت حمایت است

 حالا وقت حمایت است تا صعود آسیایی.

یادداشت سردبیر-حسین قدوسی


اختصاصی پیروزی دیلی؛ بعد از قهرمانی پرسپولیس اتفاقات ناخوشایند در پی هم در حال شکل گرفتن است.انگار تاریخ دوباره حال  تکرار شدن است و گویی قرار نیست در هیچ دوره ای پرسپولیس پس از فتح جام ارامش را تجربه کند.هرگاه قهرمان شده ایم در فصل بعد از ان شاهد بروز بحران های متعدد بوده ایم و این بار حاشیه ها و بحران ها خیلی زودتر از حد تصور پرسپولیس را به چالش کشانده است.

تساوی مقابل الهلال و اما و اگرها برای صعود اسیایی وقتی با تمرین نکردن سرخ ها در سه روز متوالی همراه شد واکنش هایی را با خود بهمراه داشت.علی اکبر طاهری سرپرست باشگاه دقایقی بعد از ترک ورزشگاه توسط بازیکنان تیم بدون تمرین کردن مدعی شد که بیشتر از هر تیمی پول نقد به بازیکنان داده.سرپرست باشگاه از پرداختی هشتاد درصدی می گوید و بازیکنان که پاداش قهرمانی و بردهای اخیر را دریافت نکرده و برخی از انها به زعم خود بابت فصل قبل مطالباتی دارند می گویند ما 60درصد از باشگاه طلب داریم .

در این شرایط نه تنها شاهد عدم تشویق بازیکنی در جریان بازی پرسپولیس و ذوب بودیم بلکه  حتی تشویق شدن عابدزاده و محرمی به نشانه یاد کردن از مردان باتعصب پیام هایی را برای مردانی دربرداشت که در مستطیل سبز در حال نبرد با حریفی بودند که امده بود در این اشفته بازار رکورد یک فصل بازی بدون سرخ ها در ازادی را درهم بشکند. در کنار این اتفاقات شعارهای تندی نیز سر داده می شود و انچه که واکنش تند و ناراحتی بازیکنان را دربرداشته این است که چرا"بی غیرت"خطاب شده اند.

مجموعه این کنش و واکنش ها و  این اتفاقات یعنی اینکه بین" باشگاه و بازیکن" و بین "بازیکن و هوادار "و حتی "پیشکسوت و بازیکن" و بطور کلی اعضای خانواده بزرگ پرسپولیس شکاف ایجاد شده.
حال اگر این اختلافات و این شکاف ها مهار و ترمیم نشود نه تنها تیم فصل بعد پرسپولیس به حاشیه خواهد رفت بلکه صعود اسیایی هم در چنین فضایی میسر نخواهد بود.

در چنین شرایطی لازم است هم باشگاه و بازیکنان و هم هواداران هر اتفاقی که منجر به بروز شکاف و اختلاف بین انها شده را فراموش کنند و پیشکسوتان عزیز هم در مواجهه با سوالات خبرنگاران علیه این بازیکن و ان بازیکن حرفی نزنند که در نهایت دودش به چشم پرسپولیس رفته و حکم هیزم ریختن روی این اتش و شعله ور کردن ان داشته باشد.

لازم است و باید هر اتفاقی افتاده را فراموش کرد و بدنبال ایجاد وحدت و همدلی در نزد همه پرسپولیسی ها بود.باید دست در دست هم داد و اتش مهر و محبت را در این خانواده شعله ور کرد و حاشیه های تیم خراب کن را جمع کرد.باید هشیار بود و با #بیا تا قدر همدیگر بدانیم،#سواستفاده ممنوع،#اتحاد و همدلی و یا #حمایت تا صعود اسیایی در فضای مجازی نشان داد که راه تکرار موفقیت و قهرمانی ها را گم نکرده ایم.

اری هوادار.تاریخ پرسپولیس را که ورق بزنی پر بوده از بحران و حاشیه بعد از قهرمانی ها و این بار اگر می خواهیم سربلند و فاتح باقی بمانیم باید قدر همدیگر و این  موفقیت ها را  بدانیم و کاری کنیم همدلی جای این اختلافات و دلخوری ها را بگیرد.ایا فراموش کرده ایم که قهرمانی پرسپولیس در سایه همدلی و اتحاد رقم خورد؟ایا به همین زودی هم ما هواداران و هم باشگاه و بازیکن باید راه موفقیت را گم کنیم؟!ایا لازم نیست در پی اتفاقات روزهای اخیر هر فرد و گروهی به اندازه خود بپذیرد که چه اشتباهی داشته؟!ایا جز این است که  حفظ موفقیت و قهرمانی کاری بس سخت است و خیلی ها دوست ندارند این تیم محبوب و پرافتخار دوباره قهرمان شود؟!


#بیا تا قدر یکدیگر بدانیم

#حمایت تا صعود اسیایی

دکتر نصیر :
۱۰ ارديبهشت ۹۶
50 نفر رو روی سکوها نمیشه کنترل کرد؟؟ استقلال تهران 4 هفته  اعتصاب کرد ولی کسی روی سکوها به بازیکنان استقلال فحش نداد!
2-نیمی از رسانه های کشور در حال حاشیه سازی علیه پرسپولیس هستن  فارس که میره از رئیس کمیته انضباتی سوال میکنه نمی خواهید پرسپولیسی ها رو برای اعتصاب کردن جریمه کنید!!! مهر هم رفته سراغ نهادهای امنیتی!!! مشخص نیست اینها وقتی بقیه تیم ها اعتصاب می کنن چرا خفه خون می گیرن همینطور به اسم مصاحبه ها با پیشکسوت ها و..به شدت در حال فحاشی و.. علیه مدیریت و باشگاه هستن دیروز هم که استقلالی ها بعد از تمرین با پرچم پاره پرسپولیس عکس یادگاری گرفتن!!
3-با مسدود شدن حساب باشگاه و رفتن رضائیان و کنسل شدن خرید بازیکن خارجی بازیکنان فعلی باید حفظ بشن وگرنه تیم سال دیگه وارد بحران میشه
4-حرکت برانکو هم در نشست خبری عالی بود که رفت چون تمامی خبرنگارها فقط سوالات غیر فوتبالی و حاشیه ای می پرسیدن
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی