باشگاه پرسپولیس پذیرای کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب ایران

باشگاه پرسپولیس پذیرای کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب ایران

باشگاه پرسپولیس پذیرای کمک‌های مردمی به زلزله زدگان غرب کشور خواهد شد.
به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، زلزله اخیر در استان کرمانشاه و آسیب‌دیدگی هزاران نفر از اهالی شهرستان‌های قصر شیرین، سرپل ذهاب و روستاهای اطراف باعث شد تا دل هر دردمندی بابت این اتفاقات به درد بیاید. در این راستا اعضای باشگاه و بازیکنان تیم فوتبال پرسپولیس هم در اقداماتی خداپسندانه و با به راه انداختن کمپین‌های خودجوش و مردمی کمک‌های نقدی و غیرنقدی فراوانی را برای کمک به آسیب‌دیدگان فراهم کردند که در قالب چند کاروان، این کمک ها به دست مردم این خطه قهرمان پرور خواهد رسید.

 در این خصوص و در راستای کمک‌های سایر ارکان باشگاه بزرگ پرسپولیس، بخش روابط عمومی این باشگاه با همراهی خبرنگاران حوزه پرمخاطب پرسپولیس در نظر دارد فردا و از ساعت 14 با حضور در ورزشگاه شهید درفشی فر کمک‌های مردمی را برای فرستادن به استان کرمانشاه جمع آوری کند. همچنین قرار است فردا و در این ورزشگاه 5 پیراهن اصلی تیم فوتبال پرسپولیس که توسط بازیکنان محبوب این تیم امضا شده است رونمایی و برای فروش به نفع زلزله زدگان به مزایده گذاشته شود. 

 امید است این اقدامات مرهمی بر دل زخم خوردگان کردهای پر غرور کشورمان باشد و آنها بدانند که در این شرایط هواداران پرسپولیس همراه با سایر مردم ایران در کنار آنها خواهند بود.

 آدرس مجموعه: میدان علامه جعفری ( نور) - بلوار آیت الله کاشانی - بعد از جنت آباد – خیابان بهمنی نژاد – بالاتر از آتش نشانی - مجموعه فرهنگی – ورزشی درفشی فر

باشگاه پرسپولیس

زلزله کرمانشاه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی