باقری: منشا و طارمی زوج خوبی می شوند/ پرسپولیس با قدرت بیشتری آسیا حاضر می شود

باقری: منشا و طارمی زوج خوبی می شوند/ پرسپولیس با قدرت بیشتری آسیا حاضر می شود

مربی تیم پرسپولیس در مورد وضعیت این تیم و رویارویی سرخ ها با لخویا صحبت های جالبی کرد.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، کریم باقری در گفتگویی با خبرنگار "هوادار" از رویارویی تیمش با لخویا چنین گفت: لخویا تیم خوب و پرقدرتی است. آنها خط حمله بسیار خوبی دارند و تاکنون نتایج خوبی را هم کسب کردند. 

 کریم باقری در این مورد چنین ادامه می دهد: این درست که لخویا قهرمان قطر شده و تاکنون بازی های خوبی را ارائه داده، اما ما هم قهرمان ایران شده ایم و شک نکنید که تیم های عربی همچنان از پرسپولیس می ترسند. ما باید کار را برای لخویا در تهران تمام کنیم و کاری کنیم که خیال هواداران برای بازی برگشت راحت شود. 

 مربی تیم پرسپولیس در مورد بازی اخیر سرخ ها در مقابل الوحده چنین می گوید: بچه ها عملکرد خوبی مقابل الوحده داشتند و من فکر می کنم که جای همه هواداران پرسپولیس در استادیوم خالی بود. خدا را شکر که پرسپولیس در این بازی توانست نشان دهد که تیم پرقدرت و خوبی است. 

 کریم باقری معتقد است که پرسپولیس می تواند با قدرت بیشتری در بازی های آسیایی حضور پیدا کند: بازیکنان موردنظر برانکو از طرف باشگاه خریداری می شوند. خدا را شکر که منشا و شجاع خلیل زاده هم جذب شدند تا پرسپولیس با قدرت بیشتری در بازی ها شرکت کند. امیدوارم که پرسپولیس با جذب بازیکنان جدید بتواند با خیال راحت تری در بازی های آسیایی و همچنین رقابت های لیگ برتر حضور پیدا کند.

طارمی

منشا

کریم باقری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی