باقری: کی‌روش حق دارد بازی با کره را جدی بگیرد

باقری: کی‌روش حق دارد بازی با کره را جدی بگیرد

تیم ملی فوتبال ایران امروز در مرحله مقدماتی جام جهانی‌ روسیه برابر کره‌ جنوبی قرار خواهد گرفت.
به گزارش پیروزی دیلی ،نکته جالب توجه این است که صعود ایران به جام جهانی‌ جدی شده اما کارلوس کی‌روش بازی امروز را خیلی جدی گرفته و امیدوار است که تیم ملی در این مسابقه امتیاز بگیرد.

 کریم باقری در مورد بازی ایران و کره ‌جنوبی می‌گوید: این بازی طبیعتاً یک بازی جدی برای تیم ملی محسوب می‌شود و کی‌روش هم دنبال این است تا نتایج فوق‌‌العاده تیم ملی ادامه داشته باشد. کی‌روش حق دارد که این بازی را جدی بگیرد چون این یک مسابقه رسمی است و ما قرار نیست جلوی کره بد بازی کنیم و ببازیم. امیدوارم بچه‌ها بهترین عملکرد را داشته باشند. 

او ادامه می‌دهد: ایران و کره همیشه در فوتبال آسیا رقابت نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و رقیبان سنتی هستند. طبیعتاً این دو تیم دوست ندارند مقابل هم شکست بخورند ولی نکته مهم این است که در سال‌های اخیر نتایج خوبی مقابل کره گرفته‌ایم و همین موضوع باعث می‌شود تا بازیکنان برای این مسابقه روحیه بالایی داشته باشند. 

خیلی‌ها معتقدند کی‌روش باید تیم ملی را در جام جهانی از مرحله گروهی بالا ببرد. باقری در این خصوص می‌گوید: طبیعتاً همه فوتبال‌دوستان ایرانی می‌خواهند ایران در جام جهانی از گروه خودش صعود کند. ایران و کره همیشه در فوتبال آسیا رقابت نزدیکی با یکدیگر داشته‌اند و ما کادر فنی خوبی داریم و امیدوارم این اتفاق رخ دهد. البته ما باید برای جام جهانی‌ به بهترین شکل ممکن آماده شویم و بازی‌های تدارکاتی خوبی انجام دهیم.

ایران-کره جنوبی

کریم باقری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی