با افشین پیروانی که از جشن امروز جا ماند؛ دلم برای تیم ملی می‌تپد

با افشین پیروانی که از جشن امروز جا ماند؛ دلم برای تیم ملی می‌تپد

مدیرفنی سابق تیم ملی جایی در میان مدعوین جشن صعود به جام جهانی ندارد.
به گزارش پیروزی دیلی، جشن صعود تیم ملی کشورمان امروز پس از پایان دیدار مقابل سوریه در ورزشگاه آزادی انجام خواهد شد و این مراسم در حالی برگزار می‌شود که نامی از افشین پیروانی، مدیرفنی سابق تیم ملی که تا چند ماه قبل کنار تیم حضور داشت دیده نمی‌شود.

  افشین پیروانی در گفت‌وگو با ایلنا در این خصوص اظهار داشت: خوشحالم از اینکه به یادم بودید و صعود تیم ملی به جام جهانی را تبریک می‌گویم.

 وی در مورد اینکه آیا برای دعوت از او در جشن صعود تیم ملی دعوت شده یا نه، گفت: خیر، با من تماسی گرفته نشده است ولی من هر جا که باشم دلم برای تیم ملی می‌تپد. 

 پیروانی در مورد فعالیت مجددش در فوتبال عنوان کرد: فعلاً منتظرم تا چند وقت دیگر در صورتی که شرایط فراهم باشد به فوتبال برگردم ولی در حال حاضر برنامه‌ای ندارم.

 مدیرفنی سابق تیم ملی در مورد پیشنهاد سرمربیگری نفت هم گفت: این پیشنهاد به برادر من داده شد و من پیشنهادی از نفت تهران نداشتم.

افشین پیروانی

ایران-سوریه

تیم ملی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی