با حکم سلطانی‌فر/خادم رئیس کمیته اشتغال وزارت ورزش و جوانان شد

با حکم سلطانی‌فر/خادم رئیس کمیته اشتغال وزارت ورزش و جوانان شد

وزیر ورزش و جوانان در حکمی امیر رضا خادم، معاون حقوقی، امور مجلس و هماهنگی امور استان ها را به عنوان « رئیس کمیته اشتغال وزارت ورزش و جوانان » منصوب کرد.
به گزارش پیروزی دیلی و به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، در متن حکم دکتر مسعود سلطانی فر برای امیر رضا خادم آمده است: 

 " به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان « رئیس کمیته اشتغال وزارت ورزش و جوانان » منصوب می نمایم. امید است با اتکاء به خداوند منان، در اجرایی نمودن یکی از سیاست های اصلی دولت تدبیر و امید که همانا ایجاد اشتغال و کارآفرینی می باشد، با بهره گیری از کلیه ظرفیت های قانونی و مشارکت سایر بخش ها و حوزه ها در زمینه عملیاتی شدن هر چه بهتر برنامه " اشتغال فراگیر " در حوزه ورزش و جوانان موفق و منصور باشید. 

 همچنین سلطانی‌فر در حکم دیگری فرامرزیان را به عضویت هیات امنای صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش منصوب کرد. 

 در این حکم آمده است: 

 سرکار خانم ژاله فرامرزیان بروجنی

 سلام علیکم؛

 با عنایت به تجربه و تخصص جنابعالی مطابق ماده 9 اساسنامه صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور بدینوسیله بعنوان «عضو هیات امنای این صندوق» تعیین می شوید.

 امید است با اتکال به خداوند سبحان و بهره گیری از تعهد ، اخلاص و استفاده از تجربیات سایر همکاران محترم موفق و موید باشید.

خادم

سلطانی فر

وزارت ورزش

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی