امید عالیشاه: با همه توان به پرسپولیس کمک می‌کنم

امید عالیشاه: با همه توان به پرسپولیس کمک می‌کنم

بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس اعلام کرد که از فردا با قدرت در تمرینات تیمش شرکت خواهد کرد.

امید عالیشاه در خصوص صدور تسویه‌حساب از یگان خدمتی‌اش گفت: باید در ابتدا از عزیزان ستاد کل و همچنین فرماندهی محترم سپاه عاشورای آذربایجان شرقی تشکر کنم که به من کمک کردند تا بتوانم تسویه حسابم را بگیرم. البته باید بگویم که با وجود کارشکنی‌ها و مصاحبه‌های برخی از آقایان خداراشکر کار من انجام شد.

 

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که دوباره می‌توانم در کنار پرسپولیس حضور داشته باشم. در این شرایط رو سیاهی به افرادی ماند که بدون دلیل و منطق علیه من مصاحبه کرده و می‌خواستند در کارم کارشکنی کنند.

 

عالیشاه افزود: انشالله از فردا با همه قدرت در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهم شد تا بدنم را به بهترین آمادگی برسانم. قصد دارم بیشتر از قبل به پرسپولیس کمک کرده و بازیکن موثری برای تیمم باشم تا دل هواداران را شاد کنم.

امید عالیشاه

تراکتورسازی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی