بترس آقای کیروش و از مسیر خطرناکی که در پیش گرفته ای برگرد/ دست از سر محبوب ترین تیم آسیا بردار

بترس آقای کیروش و از مسیر خطرناکی که در پیش گرفته ای برگرد/ دست از سر محبوب ترین تیم آسیا بردار

چندین روز است که رسانه ها می نویسند و تاکید می کنند که برای ویزای قطر و سفر ملی پوشان به دوحه از همه پاسپورت گرفته شده جز ملی پوشان پرسپولیس.
چندین روز است که رسانه ها می نویسند و تاکید می کنند که برای ویزای قطر و سفر ملی پوشان به دوحه از همه پاسپورت گرفته شده جز ملی پوشان پرسپولیس. 

 حتی امروز هم خبری منتشر شد مبنی براینکه لیست تیم ملی به فدراسیون داده شد اما خبری از سرخ ها نیست.

تقریبا می شود گفت رسانه ای نیست که در این باره خبر یا تحلیلی منتشر نکرده باشد. چندین و چند پیشکسوت اعم از پرسپولیسی و غیر پرسپولیسی دراین باره به سوالات خبرنگاران پاسخ داده و همه این تصمیم کیروش را نکوهش کرده اند. 

 حال جالب است که فدراسیون در پاسخ به استعلام یک رسانه عنوان می کند کیروش هیچ لیستی نداده.این پاسخ فدراسیون فوتبال اگر از سوی یک مقام رسمی بوده باشد چیزی فراتر از یک فاجعه است. 

 سوال اینجاست؛ وقتی تمام رسانه ها از تصمیم کیروش برای دعوت نکردن ملی پوشان پرسپولیس خبرداده اند و دهها پیشکسوت مصاحبه کرده اند در صورت کذب بودن اقدام برای دریافت ویزای ملی پوشان و عدم هرگونه اقدامی درباره پرسپولیسی ها می بایست در قبال یک خبر و جریان فرضا غیرواقع شاهد سکوت محض مسوولان فدراسیون و بعد هم تکذیب آن پس از چندین و چند روز آن هم در یک رسانه باشیم؟! 

 می توانیم قبول کنیم که فاجعه نزدیک است و آقای کیروش شرط دعوت ملی پوشان پرسپولیس را عذرخواهی برانکو دانسته.ایا غیر از این است که سرمربی پرسپولیس در واکنش به دستور وزیر ورزش به طاهری و تاج مبنی بر حل اختلافات کیروش و برانکو و اصرار طاهری از سرمربی تیمش مبنی بر اعلام حمایت از سرمربی تیم ملی، به جای کوتاه آمدن مربی پرتغالی شاهد جنگ و جدال جدید او با طرح شرط عذرخواهی هستیم؟! 

 غیر از این است که تیم پرسپولیس در استانه دربی با اقدام برای اخذ ویزای سایر ملی پوشان و عدم دریافت پاسپورت پرسپولیسی ها و تلاش های یک جریان خاص برای اگاهی ملی پوشان پرسپولیس از این اتفاق، ابستن بحران هایی شد و این ماجرا در آستانه بازی با الهلال به نوعی دیگر و چند روز قبل از بازی با الوحده نیز به نوعی دیگر روح و روان برانکو و نه ملی پوش اش را بهم ریخته است؟! 

 به راستی اگر شرط کیروش مبنی بر دعوت پرسپولیسی ها پس از عذرخواهی برانکو صحت ندارد چرا یک مقام مسوول در تیم ملی یا فدراسیون آن را تکذیب نکرده؟! 

 خیلی جالب است.واقعا جالب است.در همه این سالها با حضور مدیران سازمان لیگ و مسولان فدراسیون فوتبال در بازی های خارج از کشور نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و یا کمک های مالی برای حل مشکلات تیم های آسیایی بحران زده مثل استقلال خوزستان شاهد اقدامات روحیه بخش بوده ایم و در قبال پرسپولیس هم......

 بترس آقای کیروش و از مسیر خطرناکی که در پیش گرفته ای برگرد و دست از سر محبوب ترین تیم آسیا بردار.

مرجان گلچین

محبوب ترین تیم آسیا

کی روش

ابراهیم :
۸ اسفند ۹۵
سلام پرسپولیسیها نیازبه ویزا قطر ندارند بخاطر اینکه یک هفته قبلش در قطر با الریان بازی دارند و احتمالا ویزای مولتی اینتری میگیرند یا در قطر می مانند تا به همراه لژیونرها به تیم ملی ملحق بشن لطفا در این برهه حساس جو تیم پرسپولیسرو آروم کنید و تنش زدایی بفرمایید. با تشکر از مطالب زیبای روزنامه پیروزی
دامون باهوش سرابی :
۸ اسفند ۹۵
باسلام.واقعا من نمیدونم اهداف بی خردانه کیروش چیه.اون از حرفهای بی فکرش قبل از دربی. و الان هم در مقابل بازی حساس با الوحده که داره تمرکز تیم و بازیکنها و سرمربی ارزشمندمان را بهم میریزه.اقای کیروش اگر شما به ایران بزرگ و ایرانی بافرهنگ تعصب و ارق داشتی بجای اروپاگردی و خوش گذرانی که اسمش را ماهرانه و با شگرد خاص خودتان دیدار با لژیونرها گذاشتید کاش بجای ان به تیمهای حاضر در جام باشگاههای اسیا ارزش میدادید و در ورزشگاه های برگزاری بازیها حاضر میشدید تا هم نیرو و انگیزه میدادید به تیم و بازیکنها  و هم با ملی پوش های  خوبی که در گذشته باهاشون کار کردین با حضورتان از انها قدردانی میکردین ولی نشان دادین برایتان هیچکدوم از ملی پوش ها و بازیکنها مهم و ارزشمند نیستند.حالا بازیکنهای فرهیخته و گرانبهای ما را در مقابل پروفسور گذاشتین؟؟ ولی سخت در اشتباهین.لطفا هر چه سریعتر از بازی خطرناک برگردین در غیر اینصورت با ملتی ۴۰ میلیونی که عاشقانه پشت این ارتش سرخ هستند.اقای کیروش سرمربی عزیز و بزرگ ما هیچ حرف نامربوطی به شما نزده اند که از شما معذرت خواهی کنن.ولی شما با اهداف و نقشه های از پیش طراحی خودتان شلوغ کاری کردید.اقای برانکو گفتند الان که تیم ملی بازی تدارکاتی اش لغو شده و لژیونرهایش که نیستند پس تیم را برگردانید تا باشگاهها با قدرت اماده نیم فصل دوم لیگ و شروع چمپیون لیگ شوند .کجای این خواسته نامربوط و ناراحت کننده است؟؟ پروفسور برانکو هیچوقت تا حالا به همکاراش چه زمانی که سرمربی تیم ملی بوده و چه زمانیکه سرمربی پرسپولیس  اهانتی نکرده .پس لطفا تا گندش در نیامده و منافع تیم ملی عزیزمون به خطر نیفتاده ارامش را برگردانید.پرسپولیس بزرگتر از این حرفهاست و بزرگتر از شما هم نتوانستند به این تیم مردمی اسیب بزنن چه برسه به اینکه شما......
شعبانعلی میردارپاقلعه :
۸ اسفند ۹۵
سلام خدمت خانم گلچین.. ممنون بابت مطالبه حمایتی شما.. خانم گلچین اگه نگاهی به مطالبه مطبوعات و.... دریکماه اخیربیندازی متوجه خواهی شدکه این حاشیه سازیهاسازماندهی شده وباحمایت دستای پشت پرده قدرتمندی هدایت میشه.. اگه کیروش به تنهایی این گستاخی وکارهای آماتوری رودرخصوص پرسپولیس وبازیکناش میکردمیشدویامیتوانستیم چگونه مقابله برخیزیم اماوقتی این دشمنی ازدرون اتاق هاو دفاترفدراسیون رهبری میشه میزان دشمنی روتاحدنابودی پرسپولیس کبیرحتی به قیمت نابودی امیدمردم به جهت صعودافتخارآمیزبه جام جهانی رومیشه حدس زدآخه چراوواسه چی اینگونه بااحساس چندده میلیون طرفداربازی میشه... متاسفانه روزنامه هاحتی حس وطن دوستی روهم درنظرنمیگیرن وهرروزباتیترکردن مسایل خیالی وتاییدنشده اهتمام عجیبی درراستای برهم زدن جوروانی تیم رادارند. سابقه نداشته اینهمه هجمه به یک تیم خودی.. گویی پرسپولیس یه تیم ازر ژیم صهیونیَم ست. صرفنظرازصحت وسقم اخبارآیانمیشددرآستانه بازیهای بین المللی چندروزصبرکرد؟ آیااگه جزپرسپولیس تیم دیگری هم بودهمیسان رگ غیرتشون به حقیقتگویی بادمیکرد؟ ماچه هیزم تری بهشون فروختیم که اینقدروقیحانه عمل میکنن. حالامیشه درک کردچراقریب ده سال آرامش ازتیم دوربوده.... من دارم دیوونه میشم وباورهای بنده به مطبوعات ازبین رفت.. خب حالانبایدکیروش عصیان زده بشه. وقتی ماخودمان بخودمون رحم نمیکنیم چطورانتظار رعایت قواعدحرفه ای ازکیروش داریم؟ تاج. کیرووش. فردوسی پور. حسن زاده وبخش عمده خبرنگاران باتیم محبوب ماعنادپیداکردن.. آقای کاشانی کجایی. چرافقط بازیکنان خودمونومیکوبی. چراساکتی.. ایخداپس کوعدالت پس چی شدکمک وعنایتت به صالحان وحق طلبان.. یکی بگه به چه جرمی میزنن.. باورمن اینه اگه نتونن به این طریق پرسپولیس رومتوقف کنن. بالطایف الحیلی سبب کسرامتیازیایاتبانی ساختگی پرسپولیس روازقهرمانی دورمیسازن... آخه این کارهاچه معنی داره واصلاچطورروشون میشه ازخودشان خجالت نمیکشن... خدالعنتتون کنه بدخواهان پرسپولیس کبیر
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی