بحث روز/درباره سوپرجام فوتبال ایران، وضعیت پرسپولیس و نفت تهران چه نظری دارید؟

بحث روز/درباره سوپرجام فوتبال ایران، وضعیت پرسپولیس و نفت تهران چه نظری دارید؟

دو تیم پرسپولیس و نفت تهران فردا شب در استادیوم آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

«فصل برای ما از فردا آغاز می‌شود» جمله‌ای که برانکو در کنفرانس خبری پیش از بازی سوپرجام بیان کرد. سرمربی سرخ‌ها از تجربه خود و انگیزه نفتی‌ها گفت، از سختی این بازی و لزوم دست کم نگرفتن رقیب.


نفت تهران رقیب پرسپولیس در سوپرجام شرایط ویژه‌ای دارد. علی کریمی بعد نزدیک به سه هفته تمرین دادن تیم در پی برخی مشکلات و عدم تحقق خواسته‌هایش حاضر به امضای قرارداد و حضور در کنفرانس خبری پیش از بازی نشده و حضور وی در بازی فردا نیز در ابهام است. 


با چنین شرایطی در مورد بازی فردا چه نظری دارید؟


نظرات خود را در بخش نظرات ثبت کنید یا برای ادمین کانال تلگرام ارسال کنید.

بحث روز

برانکو

سوپرجام

علی کریمی

علیرضا هادیان :
۳۰ تیر ۹۶
با نهایت ارادت و احترام به باشگاه نفت تهران 
یک امتحان دیگر برای سازمان لیگ و فدراسیون رقم خورد. سکوت فتاحی که در نوع خود جالب است و احتمالا پیغام " مشترک مورد نظر رفته گل بچینه " می دهد. اما نشان دادند که اگر برای یک تیم صرفا در راستای اثبات حرف خود بخواهند کاری انجام دهند ، به شرط آنکه آن تیم پرسپولیس نباشد ، حتما انجام می شود.

باشگاه نفتی که به گفته مسئولان وزارت در برنامه ای در بعد از ظهر پنجشنبه رادیو ورزش نه بدهی ۱۰ میلیاردی مالیات و جریمه مالیاتش پرداخت شده و نه (اگر اشتباه متوجه نشده باشم) ۱۵ میلیارد چک بدهی اش پاس شده است ، ضرب الاجل خریدارش برای انجام تعهداتش به اتمام رسیده است و مسئولین وزارت نفت طبق گفته خودشان در رادیو ورزش در مسیر بازپس گیری نفت از خریدار قرارگرفته اند و درحال بررسی چند پیشنهاد رسیده بگفته خودشان از داخل تهران هستند! 
مگر ثبت قرارداد بازیکنان و مربیان باشگاه ها در گروی تأییدیه کمیته انضباطی و کمیته تعیین وضعیت بازیکنان و سازمان لیگ و عدم بدهی و تعیین تکلیف مالکیت و غیره نبود؟ 
خب برای نفت ۲۴ ساعته تست پزشکی گرفته شد ، نتیجه اش اعلام شد ، قرارداد بازیکنانش ثبت شد! تا امشب ساعت ۲۱ قبل از سوپرجام ، هم قرارداد درخشان باید ثبت شود ، هم بررسی مدارک بازیکنان و باشگاه انجام شود و هم کارت بازی بازیکنان نفت باید صادر شود. (اشتباه که نمی کنم؟) 
دو سؤال : 
۱- اگر پرسپولیس بود همین شرایط برایش اجرا می شد؟ 
۲- این همه بخاطر این نیست که فتاحی و فدراسیون ثابت کنند مرغ یه پا داره و سوپرجام در هر شرایطی باید برگزار بشود یا این فقط بخاطر این است که طرف دیگر داستان پرسپولیس است؟ 
دوستان در نفت شک نکنند و باور کنند از اینکه نفت موفق شود واقعا و از صمیم قلب خوشحال هم می شویم. ایراد ما منحصرا متوجه سیکل معیوب مدیریت فوتبال و عملکرد سلیقه ای سازمان لیگ است. 
هرچند باید منتظر بود و دید چه اتفاقاتی رقم می خورد اما بعید نیست که امروز عجیب ترین جام تاریخ ایران در آزادی بدون حاضر شدن قهرمان جام حذفی در سوپرجام به پرسپولیس برسد. هرچند با حضور نفت در سوپرجام هم ما قهرمان قهرمانان ایران خواهیم شد. 
Mohammad :
۲۹ تیر ۹۶
با سلام.
اصلا نباید تیم نفت رو تیم دست و پا بسته ای دونست باید خوب حواسمون رو جمع کنیم که خدا رو شکر از صحبت های آقای برانکو مشخصه که بر عکس اره نمیکنیم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی