بحث روز/ درباره علل سقوط صبای قم به لیگ دسته اول چه نظری دارید؟

بحث روز/ درباره علل سقوط صبای قم به لیگ دسته اول چه نظری دارید؟

نظر شما درباره علل سقوط صبای قم به لیگ دسته اول چیست؟
پیروزی دیلی:

درباره علل سقوط صبای قم به لیگ دسته اول و نابودی تیم های تهرانی مثل پاس همدان و صبای قم که در اقدامی غیر کارشناسی به شهرستان ها منتقل شدند چه نظری دارید؟

شما می توانید نظرات خود را همینجا در سایت پیروزی دیلی ثبت کرده و یا برای ادمین کانال تلگرامی روزنامه پیروزی ارسال نمایید.

دسته اول

سقوط

صبای قم

مهدی :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
سلام و خسته نباشید. 
آقا نظرم رو راجع به سقوط تیم صبای قم میخوام بگم. 
من بچه قم هستم ولی تنها بازی که رفتم استادیوم یادگار قم بازی پرسپولیس و صبا بود که من تو قسمت طرفدارای پرسپولیس بودم. از اینکه صبا به دسته یک سقوط کرد خیلی خوشحالم به چند دلیل. 
1-بودجه ای که برای ورزش قم خرج میشد بیشترش به فوتبالی تعلق داشت که توی قم اصلا هوادار نداشت اگرم داشت همه استقلالی بودن چرا که مربیش استقلالی و بازیکناش هم از قبیل رضا عنایتی و حنیف و میثم مجیدی و مهمتر از همه ش فروزان بود که همه شون بازیکنای استقلال بودن تا بازینای صبای قم. 
2- نکته دوم اینکه بخاطر مسائل سیاسی تیم صبا اومد قم و متأسفانه بخاطر سوء مدیریت نتونستن تیم رو نگهدارن. تیمی که بازیکن بومی نداره همون بهتر که به دسته یک سقوط کنه. 
3- رئیس هیئت فوتبال قم رو من تابحال ندیده بودم که امروز به لطف باخت پرسپولیس و سقوط صبا خدا رو شکر آقای رییس رو دیدیم که اظهار نظر کردند و خدا رو شکر فهمیدم که رئیس هیئت فوتبال قم هم وجود خارجی داره. 
در آخر تبریک میگم قهرمانی تیم پرسپولیس رو
علیرضا هادیان :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
علت سقوط صبا : حنیف ، عنایتی ، فروزان ، صمد ، تعصب به استقلال ، خودبزرگ بینی ، توهم توطئه ، پاچه خواری کیروش رو کردن ، تهمت زدن به پرسپولیس، قرار گرفتن صمد در جای غلط و در زمان غلط (مثلا اگر الآن عصر حجر یا عهد عتیق بود ، مربیای استقلالی توی بورس بودند) ، محاسبه غلط صمد که قبل باخت به استقلال جدول برنامه مسابفات لیگ رو نگاه نکرده بود. 

امید :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
برا اینکه آقای عمران زاده و آقای مرفاوی اومدن برا استقلال بازی کردن
شهرام :
۱۴ ارديبهشت ۹۶
با سلام 
این جریان فقط سیاسی بوده و نتیجه تبلیغات بی خودی نمایندگان شهرستانها و ورزشی هایی هست که فقط می خوان از منافع بیت مال خودشون رو تتمیع کنن 
البته نمی تونم خوشحالی خودمو از سقوط تیمی که تپی لیگ برتر باج می ده کتمان کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی