بحث روز: شما هواداران شانس بازی کدام ملی پوشان پرسپولیس در بازی برابر چین را بیشتر می دانید؟

بحث روز: شما هواداران شانس بازی کدام ملی پوشان پرسپولیس در بازی برابر چین را بیشتر می دانید؟

شانس بازی کدام ملی پوشان پرسپولیس در بازی برابر چین را بیشتر می دانید؟
پیروزی دیلی:

با توجه به تغییرات مکرری که کی روش در ترکیب تیم ملی ایجاد می کند، شانس بازی کدام ملی پوشان پرسپولیس در بازی برابر چین را بیشتر می دانید؟

لازم به ذکر است تیم ملی ایران در  جدول آسیا مرحله نهایی (گروه A) با 14 امتیاز از 6 بازی در صدر جدول قرار گرفته و تیم های کره جنوبی با 10 امتیاز و ازبکستان با 9 امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفته اند.

شما می توانید نظرات خود را در سایت پیروزی دیلی(همین سایت) ثبت کرده و یا برای ادمین کانال رسمی روزنامه پیروزی ارسال نمایید.

ایران-چین

بحث روز

علیرضا هادیان :
۸ فروردين ۹۶
دروازه بان که مشخصا بیرامونده ولی کیروش باید تیم رو سرعتی بچینه و بنظرم کل پرسپولیسی ها تیم ملی امروز بازی می کنند تا انتقال توپ از دفاع به خط حمله به سبک پرسپولیس برانکو با سرعت و دقت بهتری انجام بشود. وریا غفوری و سردار آزمون عملکرد خوبی نداشتند و حضور امیری در انتهای بازی ایران و قطر بخاطر همین بود. طارمی و رضاییان و بیراموند مورد علاقه کیروش هستند. تجربه و هماهنگی سیدجلال و رامین و انصاری میتواند حتی پژمان متظری را نیمکت نشین کند. کیروش ثابت کرده کمال گراست ولی با برد حداقلی و اقتصادی ! ضمنا کیروش می داند پرسپولیسی ها امروز در ورزشگاه آزادی اند پس بعید می دانم ریسک باخت در غیاب پرسپولیسی ها را بپذیرد. می داند بازی سختی با کره در سئول دارد و چشم امید به دو بازی خانگی خود هم دارد. در مجموع هم به لحاظ فنی و هم به لحاظ روحی روانی بنظرم کیروش چاره ای بجز به بازی گرفتن همه بازیکنان پرسپولیس ندارد مگر هوس جنگ و جدال دوباره این بار با کل حامیان تیم ملی را داشته باشد. 
حسین :
۷ فروردين ۹۶
بیرانوند،میلاد محمدی،سید جلال،پور علی گنجی،رضاییان،عزت الهی،حاج صفی،شجاعی،طارمی،امیری،گوچی
Kamyar :
۷ فروردين ۹۶
مهدی طارمی 
رامین رضاییان
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی