بحث روز/ نظر شما درباره نقل و انتقالات پرسپولیس تا به اینجا و بستن تیم فصل آیند چیست؟

بحث روز/ نظر شما درباره نقل و انتقالات پرسپولیس تا به اینجا و بستن تیم فصل آیند چیست؟

نظر شما در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس چیست؟
پیروزی دیلی:

نظر شما در مورد نقل و انتقالات پرسپولیس، جذب منشا و خلیل زاده و سایر گزینه های نقل و انتقالاتی چیست؟

شما می توانید نظرات خود را در همین سایت ثبت کرده و یا برای ادمین کانال تلگرامی روزنامه پیروزی ارسال نمایید.

بحث روز

نقل و انتقالات

لهب الدین :
۲۴ ارديبهشت ۹۶
شخصا دوست دارم بیرانوند بره ترانسفر بشه و به جاش محمد رشید مظاهری بیاد! 
لهب الدین :
۲۴ ارديبهشت ۹۶
امروز "خبر ورزشی" زده بود سروش رفیعی میخواد بره اروپا، اگه اینطوری باشه باید سریع براش جانشین پیدا کنن تا تیم های دیگه هافبک های خوب لیگ رو نبرن. داریوش شجاعیان، سیامک نعمتی و امید جهانبخش میتونن جایگزین های خوبی باشن.
برای خط دفاعی هم به نظرم فقط دو نفر لازمه و نباید خیلی شلوغ بشه، "شجاع" که اومده خوبه، بین "سعد ناطق" و " سعید آقایی" هم فقط یک نفر باید بیاد، اگه هر دو تاشون بیان، چند تا ستاره باید ذخیره بشن که میتونه تیم رو ببره تو حاشیه، مخصوصا که برانکو هم زیاد به سیستم چرخشی اعتقاد نداره!! در مورد خط حمله هم هنوز وضعیت طارمی و منشا معلوم نیست و این واقعا نگران کننده است. هر چند در حال حاضر خبری از ترانسفر طارمی نیست، اما به نظرم طارمی قطعا پیشنهاد داره و هر لحظه ممکنه باشگاه رضایت بده که بره. منشا هم که هنوز صددرصد نشده. زهیوی خیلی مهاجم خوبیه اما حیف که استقلال میخواد بگیردش و احتمالا بره پیش کیسه کشا. اگه طارمی یا منشا هر کدوم کنسل بشن، زهیوی می تونست جایگزین خوبی باشه.
به نظرم کامیابی نیا هم تمدید میکنه اما حتما باید ذخیره خوبی داشته باشه که چند تا گزینه هست: نوراللهی، سینا عشوری، قاسم حدادی فر و حتی خود سعد ناطق. و البته شاید شهاب کرمی هم بتونه برگرده به دوران اوجش!
علی :
۲۴ ارديبهشت ۹۶
به نظرم فکر کردن به ف شید باقر ی یک فکراحمقانه است  دوخرید خوب

 به اضافه خرید جهانبخش و قایدی وشجاعیان وسعدناطق وبیرون کردن ربیع خواه بهترین سال نقل وانتقالات می شود
ژوبین رفیعی :
۲۴ ارديبهشت ۹۶
به نظر من اگه بتونیم سعید اقایی رو هم واسه دفاع چپ بگیریم خیلی عالی میشه چون سهمیه زیر ۲۳ سال هست و اگه احمد هم برگرده و البته سروش و کمال هم تمدید کنن دیگه احتیاجی به بازیکن نخواهیم داشت . خط جلو یعنی هافبکها و مهاجمان مون که خیلی خوب و کامل هستن . واسه دفاع که شجاع و سیدجلال و انصاری هستن . اگر سعید اقایی رو هم نشد بگیریم باید سعد ناطق رو بیاریم و اون موقع میتونیم انصاری رو ببریم سر پست اصلیش یعنی دفاع چپ و واسه وسط هم سه تا مدافع خوب داریم . 
ایمان شهرویی :
۲۴ ارديبهشت ۹۶
به نظر من جذب منشا و خلیل زاده از مهمترین و بهترین خریدهای این فصل پرسپولیس میباشد و نظر من اینه که پرسپولیس نیاز به یک هافبک دفاعی خوب مثل نورالهی و یک دفاع مستحکم برا زوج سید جلال مثل سعد ناطق داره که اگه این دو تا رو بتونه بخره یک پرسپولیس رویای رو فصل آینده شاهدش خواهیم بود....... پرسپولیس سرور استقلال
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی