بدرود سال 96؛ شیرین برای پرسپولیس، تلخ برای ایران

بدرود سال 96؛ شیرین برای پرسپولیس، تلخ برای ایران

اگه مسئولین بی خیال بحران ها بشن؛ احدی متعرض بودجه نهادهای مربوطه نخواهد شد. نوش جان؛ فقط شما رو به خدا قسم اجازه بدید تشدید نشن.


یادداشت -  مجید سعید عرب


اختصاصی پیروزی دیلی؛از " سال ۱۳۹۵ هم تموم شد " با یک چشم بهم زدن، رسیدیم به " سال ۱۳۹۶ هم تموم شد ".
با چند تا از این " چشم بهم زدن " ها، غائله ختم شده و به جمع کسانی خواهیم پیوست، که براشون طلب مغفرت میشه. اسیران این دنیا، همه " اسیران خاک " لقب خواهند گرفت !
نگید : با این حرفا، شب عیدمون رو خراب نکن.
شب عید خیلی ها بحرانی است !


***


با تموم بحران های ۱۳۹۶ وارد ۱۳۹۷ خواهیم شد؛ بی کم و کاست.
البته فقط بحران های ۱۳۹۶ نیست؛ بحران های ۱۳۹۵ هم ایضا. خب لازم به بیان نیست که میشه این اعداد رو تا سال تولدمون عقب ببریم و کم کنیم. ما با بحران ها به دنیا میایم؛ زندگی می کنیم؛ حال می کنیم؛ براشون جوک و دابسمش می سازیم و عمری کنار هم، از دور، پیر شدن رو نگاه می کنیم‌.
ما بدون بحران، هیچیم. بدون بحران، توان روی پا ایستادن هم‌ نداریم. موقع تحریر سنگ قبر، بدک هم نیست که به جای سال تولد و مرگ، بحرانی که به هنگام تولدمون ظهور کرده و البته بحرانی که دقایقی قبل از سر به تیره تراب گذاشتن، بروز کرده رو به رخ نکیر و منکر بکشند :
       من آنم که بحران بود مونسم
با بحران های اصلی هم، که حدفاصل این دو بحران تجربه کردیم؛ میشه یک دو بیتی سرود؛ تا دل هیچ بحرانی نشکنه.


***


باید خدا رو شاکر بود؛ که مسئولین، بسیاری از بحران ها رو به هیچ انگاشته و هیچ تدبیری (عجب کلمه ای!) براشون در نظر نمی گیرند. نه؛ اصلا جای تعجب نیست جان شما. فقط کافیه، ولو با سرعت نور، نگاهی بندازید به بحران هایی که مسئولین درصدد مدیریت شون براومدند. خدا وکیلی تشدید شدند یا نه؟ بحران ها رو عرض می کنم. بحران هایی که مسئولین، تدبیری برای مدیریت شون داشتند؛ تشدید شدند یا نه؟ خب اگه جواب شما مثبته؛ حتما بابت بحران هایی که به چشم تیزبین مسئولین نیومدند و یا فکر کردند که ارزشش رو نداره؛ شکر خالق رو به جا خواهید آورد.
بنده به ضرس قاطع عرض می کنم :
اگه مسئولین بی خیال بحران ها بشن؛ احدی متعرض بودجه نهادهای مربوطه نخواهد شد. نوش جان؛ فقط شما رو به خدا قسم اجازه بدید تشدید نشن !!!
بحران ها، با دیدن شما، جون می گیرند و ورم می کنند. اون بودجه رو، صرف مخفی کردن خودتون کنید؛ بلکه به چشم بحران ها نیائید. با اون بودجه، میشه یه سر به اولادتون تو کشور محل تحصیل شون بزنید. ما که راضی یم. خدا وکیلی، با این تدبیر مدرن، هم خدا از شما راضی خواهد بود و هم بنده خدا و هم بحران ها.


***


یکی(دوتا) از بحران ها، پرسپولیس و استقلالند و تدبیر خاص مسئولین در این خصوص، تعویض پیاپی اعضاء هیات مدیره است.
برای ما قابل درکه که شما باید دیده بشید. قضیه اون آفتابه است.
اما اجازه بدید خیالتون رو از این بابت هم راحت کنم.
به جای تغییر اعضاء هیات مدیره سرخابی ها، یک بیانیه بدید؛ مثلا :
ملت همیشه (دقیقا همیشه) بیدار ایران، که هر کاری می کنیم نمی خوابید :
ما با تغییر هیات مدیر سرخابی ها، درصدد حل بحران این دو تیم بودیم. اما، از اونجا که طبق پیشنهاد فلان بنده بی بصیرت خدا، قراره که در سال جدید، ما مسئولین کاربلد، به چشم بحران ها نیائیم؛ و از اونجا که البته، تجربه های پیشین، ثابت کرده که این تغییرات، ارزش اون چند هزار تومن هزینه نشر آگهی روزنامه رسمی برای اعلام تغییرات رو نداره؛ لذا امسال تغییری از این بابت نخواهیم داشت و شما رو به بحران می سپاریم.

امضاء- مسئولین


***


هر سال، این موقع، حسین(قدوسی) بهم میگه که یه چیزی برای آخر سال بنویس.
امسال یه چیزی نوشتم، که خیالش بابت سال های بعد هم راحت باشه.
هر سال و در آخرین شماره روزنامه، این چند خط رو کار کنید. تا قیام قیامت هم، کهنه و بیات نمیشه.

ضمنا؛ عیدتون مبارک.



ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی