برانکو از کرواسی و چین تا ایران: قهرمانی دو رقمی

برانکو از کرواسی و چین تا ایران: قهرمانی دو رقمی

اگر برانکو موفق شود پرسپولیس را به قهرمانی لیگ برتر شانزدهم برساند، چهارمین جام باشگاهی را در عرصه مربیگری بدست خواهد آورد.

 

به گزارش پیروزی دیلی، فصل پیش پرسپولیس و برانکو، فقط بخاطر تفاضل گل قهرمانی لیگ برتر را از دست دادند. سرمربی پرسپولیس، بخاطر گل‌های خورده پرتعداد جام را از دست داد اما بر خلاف نایب قهرمانی، قهرمانی تیم‌های برانکو همیشه با اختلاف دو رقمی بدست آمده‌اند. پرسپولیس در حال حاضر، با 10 امتیاز اختلاف صدرنشین لیگ است و در آستانه مقتدرانه‌ترین قهرمانی ادوار لیگ قرار دارد اما سرمربی این تیم، سابقه قهرمانی‌های مقتدرانه‌تر را هم دارد.

برانکو اولین قهرمانی در سطح باشگاهی را با دیناموزاگرب کرواسی بدست آورد. سال 2007 فاصله او با تیم دوم جدول 20 امتیاز بود. سال 2008، برانکو و دینامو با اختلاف عجیب 28 امتیاز قهرمان شدند. برانکو در چین هم شاندونگ لیونگ را با فاصله 13 امتیازی قهرمان سوپرلیگ این کشور کرد.

قهرمانی لیگ برتر، چهارمین قهرمانی برانکو در سه کشور مختلف خواهد بود. چهارمین جامی که می‌تواند مثل سه جام قبلی، با اختلاف دو رقمی بدست بیاید. برانکو برای قهرمان شدن، به چیزی بیش از صدرنشینی با اختلاف امتیاز معمول نیاز دارد.

برانکو

چهارمین قهرمانی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی