برانکو ایوانکوویچ: سپاهان یکی از رقبای ما برای قهرمانی است نه اصلی‌ترین رقیب‌مان/ دنبال حمایت نیستیم، فقط همه چیز فیرپلی باشد

برانکو ایوانکوویچ: سپاهان یکی از رقبای ما برای قهرمانی است نه اصلی‌ترین رقیب‌مان/ دنبال حمایت نیستیم، فقط همه چیز فیرپلی باشد

 برانکو ایوانکوویچ، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از تیم سپاهان اصفهان به عنوان یکی از رقبای جدی تیمش برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر یاد کرد. 

 به گزارش پیروزی دیلی ، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین امروز (چهارشنبه) تیمش در جمع خبرنگاران گفت: بازی مقابل ذوب‌آهن، بازی خیلی سخت بود و برد بسیار مهمی را به دست آوردیم. همین بردهاست که شخصیت بالای تیم ما را نشان می‌دهد. ذوب‌آهن تیمی بسیار بهتر از آنچه در جدول است، نشان داد و مطمئنم منصوریان این تیم را به روز‌های خوبش برمی‌گرداند. در بازی دیروز پیشرفت در تیم ذوب‌آهن نسبت به بازی‌های قبلش کاملاً مشهود بود. البته این تیم همیشه جلوی پرسپولیس بازی خوبی را ارائه می‌کند.


سخت بود بعد از فینال آسیا بتوانیم کیفیت خود را حفظ کنیم

سرمربی پرسپولیس با تقدیر از شاگردانش یادآور شد: بازیکنان ما واقعاً در شرایط سختی به میدان می‌روند و بسیار خسته هستند و به خاطر همین مسئله من به آنها تبریک می‌گویم که توانسته‌اند نتایج خوبی را بعد از فینال لیگ قهرمانان کسب کنند. بعد از این بازی تیم ما با تحلیل بدنی و روحی مواجه شد و سخت بود که بعد از آن بتوانیم کیفیت خود را حفظ کنیم، اما دیدید در چهار بازی بعد از فینال سه برد و یک مساوی کسب کردیم که نتایج خیلی خوبی است. در حال حاضر هم دو بازی سخت دیگر باقی مانده است تا بازیکنان به استراحت نیم‌فصل بروند.


سپاهان یکی از رقبای ما برای قهرمانی در لیگ برتر است نه اصلی‌ترین رقیب‌مان

برانکو در واکنش به این پرسش که تیمش مقابل سپاهان، اصلی‌ترین رقیب سرخپوشان به میدان خواهد رفت و این بازی را چطور ارزیابی می‌کند، تصریح کرد: نه، سپاهان اصلی‌ترین رقیب ما نیست، بلکه یکی از رقبای ماست. پیش از این هم گفته‌ام که سه دربی در این فصل داریم. اول استقلال، بعد تراکتورسازی و حالا هم سپاهان که قطعاً بازی بسیار مهمی برای ماست. البته بازی‌های دیگر هم خیلی مهم هستند.


از این ناراحت نیستم که تیمم هر پنج روز یک بار به میدان می‌رود

وی همچنین راجع به اینکه در نشست خبری دیروزش مدعی شده بود فشارهایی وجود دارد تا پرسپولیس قهرمان نشود نیز خاطر نشان کرد: وقتی یکسری اتفاقات را می‌بینم متوجه می‌شوم که کار را برای ما به حداکثر سختی می‌رسانند تا نتوانیم قهرمان شویم، از داوری‌ها گرفته تا بازی‌هایی را که باید در روز فیفادی انجام دهیم و موارد دیگر. البته من از این ناراحت نیستم که تیمم هر پنج روز یک بار به میدان می‌رود، چرا که ما در لیگ قهرمانان آسیا بودیم و تا فینال هم پیش رفتیم. در این شرایط طبیعی است که بازی‌های ما فشرده برگزار شود، اما در کل برای پرسپولیس در شرایط سخت‌تر نسبت به تیم‌های دیگر بازی می‌گذارند.

اشتباهات داوری از حد و مرز خود گذشته است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس  در پاسخ به این پرسش که آیا از داوری‌ها به کمیته داوران شکایت خواهند کرد یا نه، گفت: بله، چرا که اشتباهات داوری از حد و مرز خود گذشته است. ما فقط می‌خواهیم همه چیز فیرپلی باشد و دنبال این نیستیم که حمایت‌مات‌مان کنند. خودتان می‌بینید که داوری‌ها چقدر علیه پرسپولیس بوده است.


مودریچ به همه درس داد که در 32 سالگی هم می‌توان بهترین بازیکن جهان شد

برانکو همچنین در واکنش به انتخاب لوکا مودریچ به عنوان بهترین بازیکن دنیا در سال 2018 نیز خاطرنشان کرد: به عنوان مربی سابق مودریچ و یک کروات از این انتخاب بسیار خوشحالم و افتخار می‌کنم. بعد از اینکه ژاوی و اینیستا به عنوان دو هافبک شایسته نتوانستند این عنوان را کسب کنند، خوشحالم که مودریچ این افتخار بزرگ را کسب کرد. او در همه انتخاب‌ها یکی از سه گزینه بود و این نشان می‌دهد که در سن 32 سالگی چقدر حرفه‌ای زندگی می‌کند. مودریچ به همه فوتبالیست‌های این درس را داد که در سن 32 سالگی هم می‌شود با تلاش و انگیزه بالا بهترین بازیکن جهان شد.


مسی و رونالدو نتوانستند طاقت بیاورند که یکی بهتر آنها بهترین بازیکن جهان شود

وی در این‌باره افزود: مسی و رونالدو پیش از این به خاطر تبلیغاتی که روی آنها می‌شد عنوان بهترین بازیکن جهان را کسب می‌کردند، اما در این دوره نتوانستند طاقت بیاورند که یکی بهتر از آنها با شایستگی این عنوان را کسب کرده است. به هر صورت خوشحالم از اینکه مودریچ در جهان، بشار رسن در عراق، سیدجلال در ایران و بیرانوند تا حدی در آسیا عنوان بهترین بازیکنان را کسب کردند و این باعث افتخار و خوشحالی من است که شاگردانم چنین عناوین مهمی را به دست آورده‌اند.


ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی