برانکو: امسال بهترین سال پرسپولیس بود/بین من و مسلمان شکراب نشده، فقط می‌خواهم بازیکنان بجنگند و بازی کنند

برانکو: امسال بهترین سال پرسپولیس بود/بین من و مسلمان شکراب نشده، فقط می‌خواهم بازیکنان بجنگند و بازی کنند

 سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر قهرمانی در لیگ برتر را به شاگردانش تبریک گفت.


 به گزارش پیروزی دیلی،برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران در مورد قهرمانی با تاخیر پرسپولیس و پیروزی مقابل پدیده گفت: یکبار دیگر به بازیکنانم تبریک می‌گویم آنها بیشتر از همه  برای قهرمانی لیاقت داشتند. شما بهتر می‌دانید امسال بهترین سال پرسپولیس بوده است.

وی ادامه داد: گرشاسبی و هیات مدیره باشگاه در حد توان از تیم و باشگاه حمایت کردند تا حداکثر تمرکز را در بازی‌ها داشته باشیم و از هواداران تشکر می‌کنم که ما را حمایت کردند. در مشهد هم هواداران ما را حمایت کردند و یک شخصیت قهرمان واقعی را به نمایش گذاشتیم آن هم مقابل تیمی جنگنده و سختکوش و نشان دادیم که قهرمانیم.

سرمربی پرسپولیس عنوان کرد: تبریک ویژه به سیدجلال داریم که ششمین قهرمانی‌اش را جشن گرفت و بازیکنی در ایران به این تعداد قهرمانی نرسیده است. سال موفقیت و نتایج خوب برای تیم بود.

وی در مورد رابطه شکراب با محسن مسلمان و اینکه گفته می‌شود که قرار است این رابطه حل شود، گفت: بین من با مسلمان و یا سروش رفیعی و صادق محرمی هیچ شکرابی نشده است و بازیکنانی بازی می‌کنند که آماده تر هستند و شاید برخی با روش ما موافق نیستند و حق دارند انتقاد کنند و هر کدام از ما طرز تفکر خودمان را داریم و هر روز سر تمرین هستم و با بازیکنی مشکلی ندارم. فقط می‌خواهم تمرین کنند، بجنگند و بازی کنند.

برانکو در مورد اینکه امکان دارد با تیم دوم خود در ادامه لیگ بازی کنید، گفت: قطعا تغییراتی در ترکیب خواهیم داشت اما می‌خواهیم بیشترین برد را داشته باشیم. علیپور یا محرمی مسن هستند؟! بازیکنان آماده می‌خواهیم، بشار و سیامک زیر ۲۳ سال هستند. همه بازیکنان جوان هستند و هنوز پخته نشدند و برای پیشرفت جا دارند و باید بازی کنند و تمرین و پیشرفت کنند ما تیم ب یا تیم دوم نداریم.

سرمربی پرسپولیس در مورد قهرمانی پرسپولیس با وجود جدایی از برخی بازیکنان گفت: شما خوب متوجه شدید دو بازیکن خیلی مهم ما رفتند. طارمی دو سال آقای گل و بهترین بازیکن ما بود. سروش رفیعی هم رفت او خیلی کوتاه با ما بود. مشکلی هم با مصدومیت کمال داشتیم او عمل جراحی داشت مثل فرشاد احمدزاده و قبل از آن هم امید و نورالهی از تیم رفتند. اما همچنان با قاطعیت قهرمان شدیم. سوپر جام را بردیم و نیمه نهایی لیگ قهرمانان بازی کردیم. در فاز بعدی به مرحله بعد لیگ قهرمانان رفتیم و موثرترین تیم بودیم.

برانکو در مورد مشکلش با تیم ملی و کارلوس کی روش و اینکه قرار است نشستی با او داشته باشد، اظهار داشت: ما مشکلی با کسی نداریم اگر کسی فکر می‌کند نیاز به صحبت است برود صحبت کند. بازیکنانی که مربی تیم ملی دعوت کرد به تیم ملی رفتند و ما تاکنون مشکلی ایجاد نکردیم. به هر حال بازی های لیگ را ادامه می‌دهیم و از بقیه مسایل خبر ندارم. به بازیکنان ملی پوش خود گفتیم به تمرینات ریکاوری بروند و نمی‌دانم آیا مشکلی هست و اینکه مشکل چیست؟ آیا ما از طرف پرسپولیس مشکلی ایجاد کرده‌ایم برای تیم ملی؟ برای  یک جلسه ریکاوری اضافه تر تیم ملی هم با آنها همکاری کردیم. 

سرمربی پرسپولیس در مورد علت دو قهرمانی متوالی این تیم گفت: کیفیت بازیکنانی که انتخاب کرده بودیم، کار سنگین، وحدت و دوستی شان و قدرت باشگاه بود و پرسپولیس هدفی برای خودش ترسیم کرده بود. با حضور طاهری و در حال حاضر گرشاسبی و استمرار در کار، تخصصی و تلاش در تیم باعث شد که به موفقیت برسیم.

برانکو

پرسپولیس

دکتر نصیر :
۲۰ فروردين ۹۷
امسال فقط مسلمان افت نکرد بشار سن  هم عملا از مدار خارج شده بود..اصولا پرسپولیس با از دست دادن سروش بازیکنی که توانایی رد کردن یک به یک ها و دو به یک ها رو داشته باشه و برای پاسورهای تیم مثل مسلمان فضا و زمان ایجاد کنه رو از دست دادیم...کاری که دقیقا برعکس استقلال با اضافه کردن شجاعیان و جباروف به خط هافبکش اضافه کرد و خط هافبک استقلال به راحتی با چند کار ترکیبی و دربیل های پیاپی خطوط هافبک و دفاع تیم مقابل رو می شکنن.....الآن به جز فرشاد احمد زاده عملا بقیه هافبک ها توانایی عبور از یکی دو بازیکن مستقیم رو ندارن.....در نهایت نباید مسلمان 26 ساله رو قربانی بازیکنان بالای 32 سال مثل ربیع خواه ماهینی و..کرد چون به نوعی بازی با آینده پرسپولیس هست
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی