برانکو: رفتار آگیره ناجوانمردانه بود/ 5 گل دیگر می‌توانستیم به الوحده بزنیم

برانکو: رفتار آگیره ناجوانمردانه بود/ 5 گل دیگر می‌توانستیم به الوحده بزنیم

سرمربی تیم پرسپولیس عملکرد شاگردانش در دیدار مقابل الوحده امارات را ستود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، برانکو پس از پیروزی 4 بر 2 مقابل الوحده امارات و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان آسیا در نشست خبری گفت: مایلم تبریک بگویم به بازیکنانم قهرمانان واقعی آنها هستند و بازی عالی ارایه کردند و با استحقاق کامل 4 بر 2 بردند و افتحار می‌کنم به بازیکنانم.

 برانکو افزود: امشب توانستیم با هواداران جشن صعود بگیریم و علاوه بر 4 گلی که زدیم می‌توانستیم 5 گل دیگر بزنیم. وی گفت: به الهلال تبریک می‌گوییم که شرایط را فراهم کردند تا صعود کنیم و معتقدم آنها در بازی مقابل الریان ورزشکارانه ظاهر شدند. 

 برانکو تاکید کرد: خوشحالم که دو تیم برتر به مرحله بعدی صعود کردند، البته الوحده هم تیم خوبی بود. این بازیکنان ما هستند که در میدان مصمم بودند و پرتلاش ظاهر شدند. یک‌بار دیگر به آنها تبریک می‌گویم آنها در زمین هستند که تصمیم می گیرند و بازی می‌کنند و دقیقه به دقیقه تلاش می‌کنند در طول بازی خود را بالا بکشند. 

 برانکو در مورد اینکه دوست دارید حریف‌تان در مرحله بعدی چه تیمی باشد گفت: مهم نیست چه تیمی باشد چون مهمترین مساله بازیکنانم‌ هستند. اینجا آسیا هست و یک سطح بالاتر از ایران رقابت‌ها دنبال می‌شود و مقابل هر تیمی بازی کنیم سخت است. به احتمال زیاد حریف‌مان قهرمان قطر یعنی لخویا خواهد بود.

سرمربی پرسپولیس درمورد رفتار سرمربی الوحده امارات گفت: طبیعی بود که آنها وقتی ما جلو هستیم اعتراض کنند اما رفتار سرمربی الوحده ناجوانمردانه بود. ماهم به خیلی از چیزها اعتراض داشتیم مثل پنالتی که ممکن بود روی طارمی رخ داده باشد اما به آن اعتراض نکردیم. الوحده فینالی را در کشورش دارد و می‌خواست قبل از آن مسابقه مهم این بازی را با شرایط خوب تمام کند. حریف بعدی ما لخویا است که قهرمان کشور قطر است. 

 سرمربی پرسپولیس گفت: قبل از بازی هم خودمان را درگیر بازی در دوحه نکردیم و مهمترین مساله برد خودمان بود. در تاریخ لیگ قهرمانان هر تیمی که 9 امتیاز گرفته معمولا صعوده کرده است. ما امشب یک بازی عالی ارائه دادیم و مقابل الهلال هم عالی بودیم. بازی‌های لیگ را هم که شاهد بودید که به بهترین نحو بازی کردیم بنابراین به بازیکنانم افتخار می‌کنم و خوشحالم. البته هنوز در آسیا هستیم و انتظار داریم در بازی بعدی هم با همین کیفیت بازی کنیم و تمرکز لازم را داشته باشیم. باز هم می‌گویم این گروه در حد نیمه‌نهایی آسیا بود و مهمترین امر این است که نشان دادیم می‌توانیم به درخشش در مراحل بعد هم خوش بین باشیم. 

 وی تاکید کرد: این صعود شگفتی نبود بلکه ما در همه بازی‌هایمان خوب بودیم. حتی در ابوظبی مقابل الوحده در نیمه اول نیز باید 4-3 گل می‌زدیم. با این حال تنها تیمی هستیم که بدون بازیکن خارجی صعود کردیم و این موضوع ارزش این صعود را خیلی بیشتر می‌کند و جای تبریک بیشتری دارد.

 وی در مورد اینکه پرسپولیس در این مرحله خوش شانس بود که صعود کرد و تاکتیک و استراتژی شما برای آینده چیست، گفت: مسابقه‌ای وجود ندارد که در آن اشتباهی رخ ندهد، این لیگ قهرمانان آسیا است و سطح بالاتری نسبت به لیگ برتر دارد. حریف هم کیفیت فنی خودش را دارد. تیمی که مقابل ما بازی کرد فینالیست جام حذفی است و ممکن است فصل آینده هم در لیگ قهرمانان آسیا حضور داشته باشد و یک تیم آینده‌دار در امارات است. طبیعی است که آنها هم 5 دقیقه بازی خودشان را انجام بدهند. ما هم باید بیشتر کار کنیم تا اشتباهات‌مان به حداقل برسد. در یک برد مطلق هم ممکن است در دقایقی ضعف داشته باشید و حتی اگر در یک بازی بازنده باشید در دقایقی برتر از حریف خواهید بود.

 مربی پرسپولیس در مورد اینکه قول می‌دهید فصل آینده با حضور منشا و طارمی خط حمله قدرتمندتری داشته باشید، اظهار داشت: ما در کنار خط حمله بهترین دفاع را هم داریم. من همواره در تمرینات و جلسات به بازیکنان دیدگاه و فلسفه‌ام را گفته‌ام و این دیدگاه پرسپولیس و فلسفه بازی پرسپولیس که ارائه بازی تهاجمی است نباید تغییر کند. پرسپولیس یک مسئولیت دارد و باید بازی تهاجمی خود را حفظ کند و فوتبال زیبایی ارائه بدهد. من به این شیوه بازی‌مان افتخار می‌کنم، ضمن اینکه هنوز لیگ قهرمانان آسیا برای ما تمام نشده و یک ماه دیگر این سوال را بپرسید. انتهای

برانکو

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی