برانکو: : بازی بسیار بزرگی در انتظار ماست/از الریان و الهلال بهتر بوده‌ایم

برانکو: : بازی بسیار بزرگی در انتظار ماست/از الریان و الهلال بهتر بوده‌ایم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: دیدار با الوحده مهم‌ترین دیدار فصل ما خواهد بود.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار این تیم برابر الوحده حضور یافت و درباره این دیدار اظهار کرد: فردا بازی بزرگی انتظار ما را خواهد کشید. دوست دارم نام این بازی را "بازی تمام بازی‌ها" بگذارم. برای دیدار فردا پر از انرژی و انگیزه هستیم و می‌خواهیم دوباره با برد دل هواداران‌مان را شاد کنیم.

 وی ادامه داد: فردا کار ساده‌ای نخواهیم داشت. برای هر دو تیم فصل به پایان رسیده است. همچنین الوحده منتظر فینال جام حذفی نیز هست و با روحیه خوبی وارد تهران می‌شود. طبیعتا آن‌ها نیز امید به صعود دارند و مطمئن هستم تماشاگران چه آن‌هایی که از منزل بازی را تماشا می‌کنند و چه آن‌هایی که در استادیوم هستند بازی جنگنده‌ای را خواهند دید.

سرمربی پرسپولیس در ادامه گفت: از هواداران انتظار داریم به عنوان یار دوازدهم به کمک ما بیایند. این بازی برای ما و حریف در صورتی که به پیروزی برسیم مفید خواهد بود. رقیب سه چهار بازیکن خارجی بسیار خوب دارد. ایگالیک مهاجم آنها در پنج سال اخیر آقای گل لیگ شده و در عربستان و امارات بازی کرده است. همچنین هافبک آنها یک بازیکن بین‌المللی است. اسماعیل مطر نیز به عنوان اسطوره و علی کریمی آنهاست اما علیرغم اینها ایده و هدف اصلی ما برد است اما بردی که با قلب گرم و ذهنی آسوده باشد. 

 وی درباره اظهارات سرمربی الوحده امارات، بیان کرد: این صحبت‌ها تنها پاسخ نرمال یک مربی می‌تواند باشد چون آنها با برد ۵ بر یک مقابل الریان پر از خوش‌بینی هستند. همانطور که گفتم هم برای ما و هم آنها تنها برد به درد می‌خورد. 

برانکو در پاسخ به پرسش خبرنگار ایسنا درباره اهمیت نتیجه بازی الریان و الهلال، بیان کرد: تنها به بازی خودمان فکر می‌کنیم اما آینده ما وابسته به نتیجه بازی الریان است. اگر ما به پیروزی برسیم با ۹ امتیاز قطعا صعود خواهیم کرد و نتیجه بازی دیگر به نفع ما خواهد بود. 

 سرمربی پرسپولیس در مورد مصدومان تیمش، گفت: بیرانوند از ناحیه آرنج مشکل کوچکی دارد اما آنچه باعث خوشحالی ما بوده این است که انصاری و امیری از مصدومیت رها شده‌اند. با این حال انصاری بعد از بازی با الهلال تمرین نداشته و تنها دیروز یک جلسه تمرین واقعی انجام داد. نریمان جهان هم مشکلی دارد و در بازی قبل ضربه‌ای به زانویش برخورد کرد و باعث شد او با شدت کمتری تمرین داشته باشد اما برای فردا آماده خواهد بود. این بهترین اطلاعات است که می‌توانستم در مورد تیم به شما دهم.

برانکو درباره عملکرد این تیم در دیدارهای حساس و پرتماشاگر اظهار کرد: این لیگ قهرمانان آسیاست و سطح بالاتری نسبت به لیگ داخلی ما دارد. ما در دوحه باختیم در حالی که بهتر از تیم حریف بودیم. گل دوم آن‌ها روی یک پنالتی اشتباه زده شد و گل سوم در حالت آفساید به ثمر رسید. در تهران نیز الریان ۴ موقعیت گل داشت در حالی که ما ۱۶ فرصت گلزنی داشتیم. اگر پنالتی را به گل تبدیل می‌کردیم روند بازی تغییر می‌کرد.

 وی افزود: بازی الریان و الوحده را تماشا و آنالیز کرده‌ایم. الریان بازی خوبی انجام داده بود و شانس‌های هم برای گلزنی داشت که با بی‌دقتی از دست داد. به هر حال هر دیداری شرایط جدید و خاص خود را دارد. در لیگ قهرمانان اگر اشتباه کنید تاوان سنگینی خواهید داد. تنها گل کردن شانس‌های صددرصد کافی نیست بلکه باید بتوانیم موقعیت‌های ۵۰ درصد را نیز تبدیل به گل کنیم. امیدوارم بازیکنانم در دیدار مقابل الوحده خوش‌شانس باشند. 

 برانکو ایوانکوویچ درباره استقبال تماشاگران از دیدار فردا و همچنین تاکتیک این تیم مقابل الوحده اظهار کرد: انتظار استقبال و حمایت پرشوری را از هواداران‌مان داریم. می‌خواهیم توانایی و قدرت خودمان را به رخ حریف بکشانیم. هیچ تیمی حتی الریان و الهلال در طول این فصل از ما بهتر نبودند. بازی‌های ما به گونه‌ای است که باعث می‌شود فرصت‌ ضد حمله‌های زیادی به حریفان بدهیم زیرا تیم من هجومی بازی می‌کند. با این نظر که می‌گویند پرسپولیس گل‌های زیادی از روی ضد حملات می‌خورد موافق نیستم. ما در دیدار با الهلال از روی کرنر و در دیدار با الریان از دو ضربه شروع مجدد گل دریافت کردیم اما در دیدار فردا باید الگوی کاری خود را همانند دیدار با الهلال قرار دهیم.

برانکو

پرسپولیس-الوحده

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی