برانکو: تصور روزهای خوب آینده هیجان بر انگیز است

برانکو: تصور روزهای خوب آینده هیجان بر انگیز است

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در هنگام امضای قرارداد جدید خود گفت: از حمایت هواداران و اعتماد باشگاه خوشحالم.
به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ اظهار داشت: در این لحظه از اینکه می‌توانم همکاری خودم را همچنان با پرسپولیس ادامه بدهم و همچنان با بهترین هواداران دنیا باشم، بسیار خوشحال هستم. تصور تکرار روزهای بسیار خوب آینده، هیجان خاصی را در همه ما ایجاد می‌کند.

 وی ادامه داد: من از حمایت هواداران و اعتمادی که باشگاه به من نشان داده است به خصوص از آقای گرشاسبی تشکر می‌کنم و انتظار من و همه پرسپولیسی‌ها این است که همگی در کنار هم و در کنار آقای گرشاسبی و اعضای محترم هیأت مدیره بیش از پیش تلاش کنیم و شاهد رشد و توسعه بیشتر پرسپولیس باشیم. ما این دوران خوب را با قدرت بیشتری ادامه خواهیم داد تا به بهترین هواداران دنیا، شادی، نشاط و شور بیشتری را هدیه کنیم. 

 برانکو در پایان افزود: من از هواداران به خاطر تمام حمایت‌ها و عشقی که به پرسپولیس ارزانی می‌کنند، تشکر می‌کنم و امیدوارم پاسخگوی محبت آنها باشم.

برانکو

تمدید قرارداد

پرسپولیس

علی :
۲۱ دی ۹۶
 شما بالجبازیت تواستفاده ازسیستم فعلی واستفاده ازبعضی بازیکنان مثل ماهینی ربیع خواه و منشا عملا داری پرسپولیسو تومسیر بدی قرار میدی . حرف هواداروپیشکسوتم برات ارزشی نداره. انالیزورتیمم بگفته اطرافیان تیم ازترس اینکه پستشوازدست بده جیکش درنمیاد و هرچی برانکومیگه میگه همون درسته وگرنه کیه ندونه ماهینی ومنسا وربیع خواه درحدپرسپولیس نیستن دیگه چه برسه به اینکه فیکس باشن جوونایی مثل محرمی نعمتی ومصلح باید بشینن رونیمکت واینا فیکس باشن .
صبا :
۲۰ دی ۹۶
اول خدا رو شکر .دوم خدا رو شکر.سوم خدا رو شکر.
انشالله جناب برانکوهمونی که گفتید بشه وبه کوری حسودا شادی و موفقیت بیشتری رو کسب کنیم.تشکر از پیروزی دیلی که همیشه خبرای خوب میده.تشکر.دراخر بازم خداروشکر.خدایا مراقب پرسپولیس من باش.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی