برانکو:ثابت کردیم مستحق قهرمانی هستیم

برانکو:ثابت کردیم مستحق قهرمانی هستیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: ۹۰ دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و نشان دادیم مستحق قهرمانی هستیم.

به گزارش پیروزی  دیلی؛برانکو ایوانکوویچ پس از پیروزی مقابل فولاد در نشست خبری گفت: هیچ شادی برای یک مربی بزرگتر از این نیست که که تیمش به این شکل برنده شود. تیمی قدرتمند را شکست داشتیم و فکر می‌کنم این اولین شکست خانگی فولاد بود. ما 90 دقیقه بازی را در کنترل خود داشتیم و علاوه بر سه گلی که به ثمر رساندیم موقعیت‌های زیادی هم از دست دادیم. طبیعی است که بسیار شادمان  باشم، زیرا که بازیکنان من استحقاق تمام تبریک‌های من را دارند. آنها دوباره به بردن عادت کرده اند و نشان دادند استحقاق تبدیل شدن به تیم قهرمان را دارند. امیدوارم بتوانیم همیشه هواداران‌مان را خوشحال کنیم و این برد را به آنها تبریک می‌گویم.
برانکو  افزود: اگر نتوانیم این اختلاف را با تراکتورسازی حفظ کنیم، این برد ارزشی نخواهد داشت و اعتقادم این است باید انگیزه ما بیشتر شود و باید رابطه خوبی به بازیکنان و هواداران ایجاد شود که این قشنگ‌ترین چیز در ورزش است. سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که به برد 3 بر صفر فکر مقابل می‌کرد یا نه، گفت: هرگز به اینکه با چند گل بازی را ببریم فکر نمی‌کنم، چون هدف اصلی ما پیروزی است و به تعداد گل اهمیت نمی‌دهیم. ما در بازی‌های دیگر هم  موقعیت‌های زیادی داشتیم، اما فقط یک گل زدیم. البته من هم مانند هر مربی دیگری از برد با اقتدار بیشتر خوشحال می‌شوم. به فولاد احترام می‌گذارم و آنها تیم خوبی دارند و  معتقدم برای هر حریفی سر سخت هستند.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی