برانکو: خودمان مقصر حذف شدن بودیم

برانکو: خودمان مقصر حذف شدن بودیم

سرمربی پرسپولیس می‌گوید خودشان در حذف شدنشان مقصر هستند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو ایوانکوویچ پس از پایان بازی پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان و حذف از مسابقات جام حذفی، گفت: یکی از آن اهداف، کسب نتیجه حداکثر جام حذفی بوده تا به فینال برویم و قهرمان شویم. اما متاسفانه حذف شدیم. حدود 10 موقعیت صددرصدی را گل نکردیم. فوتبال است و اگر موقعیت هایت را گل نکنی حریفت از موقعیت استفاده و گلزنی می کند.

سرمربی پرسپولیس تصریح کرد: از هوادارانم ممنونم و متاسفم که در این هوای بد نتوانستیم آنها را خوشحال کنیم و از آنها صمیمانه عذرخواهی می کنیم.

برانکو ایوانکوویچ درباره عملکرد فنی تیمش اظهار داشت: ما همه کار کردیم اما از موقعیت هایمان استفاده نکردیم. آنها یک شانس داشتند و به هر حال به آنها تبریک می گویم.

وی درباره ناهماهنگی و تاثیر شایعات لغو بازی امروز اظهار داشت: طبیعی است چنین شایعاتی تمرکز تیمم را گرفت. اما این بهانه و توجیه خوبی نیست.

برانکو ایوانکوویچ درباره تغییر عملکرد پرسپولیس در بازی لیگ برتر با نفت آبادان و بازی فعلی گفت: تفاوت داشتیم. این موضوع راحتی نیست که در مدت زمانی کوتاه، دوبار با یک تیم بازی کنیم. اما باز هم می گویم این موضوع توجیه خوبی نیست.

سرمربی پرسپولیس درباره ضعف دفاعی تیمش در گل خوردن از طریق سانتر از جناحین گفت: باز هم می گویم ما 10 موقعیت ایجاد کردیم. ما آنها را گل نکردیم و طبیعی است گل نزنی مجازات می شوی.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سوالی، درباره چینش بازیکنانی که پنالتی زدند تصریح کرد: من تعیین کردم چه بازیکنانی پشت ضربه بایستند. در چنین شرایطی علیپور و منشا که گل های تیم را در بازی های قبلی می زدند نتوانستند این کار را انجام دهند. سیامک نعمتی هم به عنوان بازیکن جانشین آمد و شوت های خوبی هم دارد. به هر حال نتوانستند و نمی توان اکنون چیزی گفت. بازیکنانی را در لیست پنالتی زن ها قرار دادم که شرایط بهتری داشتند.

برانکو

پرسپولیس-صنعت نفت آبادان

علیرضا هادیان :
۵ دی ۹۶
تک ستاره فوتبال ایران حریف ۵ ستاره مجازی و نود بی ستاره نشد / سرخ ها باید از حذف خوشحال هم باشند! 
ضرب المثل مشک آنست که خود بپوید نه آنکه عطار بگوید حکایت نود بی ستاره و فدراسیون ۵ ستاره است که در سایه حاشیه امن تنیده شده به دورشان از مرز خود شیفتگی گذشته و به کابوس هواداران تک ستاره واقعی فوتبال ایران بدل شده اند. 
جیانی اینفانتینو رییس فدراسیون جهانی فوتبال ( FIFA ) در یک اظهارنظر کاملا شخصی و خصوصی طوری که کسی نشنود! و بیشتر به تعارف می ماند تا تعریف ، پنج ستاره افتخاری به فدراسیون تاج پیشکش کرد! که در هیچ کجای قوانین و آمارهای فیفا جایگاه و ثبت ندارد. اینکه نظریه این مرد که صلح جویی و بی طرفی! از خصوصیات بارز مردم کشورش سوییس است چقدر با نظریه عمومی حاکم بر کلیت فوتبال جهان مطابقت دارد در جواب به این ابهامات است که چگونه ۵ ستاره ای هستیم که تیم های ملی مان یکی پس از دیگری به جام جهانی صعود می کنند و با سرعت برق و باد دست از پا درازتر برمی گردند ، فدراسیون فوتبالش یک خط در میان جریمه و توبیخی از فیفا و همین پرزیدنت فوتبال جهان دریافت می کند ، کمیته حقوقی اش از ترجمه یک متن ساده مانند رأی AFC در مورد میزبانی تیم های دارای مشکل سیاسی با یکدیگر چنان عاجزند که در صورتجلسه ای که به وضوح تصمیم نهایی کنفدراسیون فوتبال آسیا را در مورد فقط سه کشور امارات متحده عربی ، عربستان سعودی و قطر منعکس کرد نام ایران را می بینند! و به خود می گیرند ، سازمان لیگ آن توان یک برنامه ریزی بی نقص و بدون تغییرات گسترده را ندارد ولیکن همین رییس فدراسیون که هنوز نتوانسته بعد ۸ سال تعامل مثبتی فیمابین باشگاه ها و سرمربی تیم ملی برقرار کند عضو کمیته مسابقات فیفا می شود! ، کمیته های انضباطی و اخلاق آن برای پرسپولیس رأی های آنچنانی ۲۴ ساعته صادر می کند و بلافاصله اجرا می کنند اما در مقابل برای تیم های دیگر ابتدائا با تأمل و تأخیرهای ۱۰ روزه و حتی چند ۱۰ روزه رأی صادر می کنند و سپس در اقدامی عجیب راه دور زدن خود و نقض رأی خود را شفاف سازی می کنند ، فدراسیونی که از برگزاری یک انتخابات بی حرف و حدیث ناتوان است و جزیره ای اداره می شود؟ حالا مشکلات و شفافیت مالی و بحث اسپانسرینگ و پیراهن تیم ملی و غیره همانند آنچه علی کریمی ها ادعا کرده اند به کنار ، آیا این پنج ستاره مجازی می تواند بازتاب واقعی عملکرد تاج و فدراسیون تحت امرش باشد که اینچنین با یک تعارف در پوست خود نگنجد و در هر مصاحبه ای با ربط و بی ربط به پنج ستاره مجازی و بی مطالعه اینفانتینو فخر بفروشد؟ فشردگی بی رویه بازی های پرسپولیس و خستگی شاگردان برانکو که در طول ۸ روز سه بازی حساس ـ دو بازی ۹۰ و ۱۲۰ دقیقه ای با صنعت نفت در لیگ و حدفی و یکی با بادران در حذفی ـ را برگزار کردند ، تغییر چند باره زمان بازی حذفی این تیم با صنعت نفت در جام حذفی و بلاتکلیفی تیم تا ساعاتی پیش از مسابقه مبنی بر لغو یا برگزاری بازی که موجب افت فنی و بدنی و روحی بازیکنان می شود ، برگزاری بازی در روز سه شنبه که آلودگی هوا از روز قبل آن به مراتب بیشتر بود برای پرسپولیس و تعویق بازی استقلال از دوشنبه به چهارشنبه ، انتخاب داوران که انتظار می رفت پس از افتضاح تاریخی تیم داوری در بازی پرسپولیس بادران با دقت بیشتری صورت گیرد اما با نگرفتن تکراری پنالتی مسلم پرسپولیس این بار در مسابقه با صنعت نفت کار را به ضیافت پنالتی ها در آخر بازی کشاند ، همه و همه آنهم در یک قاب ، هنری است که به زیان پرسپولیس فقط از انگشتان فدراسیون پنج ستاره تاج ریخت. 
از آنطرف عادل فردوسی پور به ظاهر بی ستاره است! که امروز برنامه خود را به جهنمی برای هواداران تک ستاره واقعی فوتبال ایران بدل کرده است. بد نیست فردوسی پور به رغم تلاشی که با قیاس مع الفارق بین عملکرد خود با برنامه های منتقد بیرون از مرز و فیفا در شفاف سازی مسایل مالی یک باشگاه داشت و در این میان برای تبرئه خود از تأثیرگذاری در حذف پرسپولیس از مصاحبه غیر مسئولانه و خودسرانه دو کاپیتان پرسپولیس به نفع خود بهره برداری کرد ، بداند در سوی مقابل فقط عوام مخاطب نود نیستند بلکه آنان که نود را به طور حرفه ای دنبال می کنند و به نقد می کشند ، افرادی هستند که در عالم رسانه اگرچه از حاشیه امن عادل فردوسی پور و قدرت نفوذ رسانه انحصاری دیداری همچون سیمای ملی کشور و تریبون ایشان برخوردار نیستند ولی به حافظه تاریخی ملت شهرت دارند! و وی با فرافکنی نمی تواند از تأثیر تخریبی نود بر روح و روان شاگردان برانکو و هواداران باشگاه پرسپولیس در بزنگاه های این تیم طفره رود. 
اقدام فراقانونی عادل و وارد کردن اتهام جعل بدون ارائه سند و مدرک به مدیر عامل اسبق پرسپولیس در قرارداد مهدی طارمی در شب قبل از بازی مهم رفت با الهلال چیزی نبود که در روحیه بازیکنان تأثیرگذار نباشد ، حتی اگر امثال حسین ماهینی که از فعالان بلامنازع فضای مجازی است و صبح بعد نود آزادانه دسترسی به سایت نود و ویدیوی ضبط شده آیتم های این برنامه را مانند بقیه بازیکنان دارد ، در مقام توجیح عنوان کند که فقط نیم ساعت از نود را مشاهده می کند! یا سیدجلالی که در لیست ۱۸ نفره بازی الهلال هم نبود از بی تأثیری نود در نتیجه گیری پرسپولیس بگوید! و عجیب است که باشگاه مدتهاست بخاطر موضع گیری کاپیتان های پرسپولیس برعلیه باشگاه یا مصاحبه های مخالف موضع و سیاست های باشگاه سکوت می کند و از جریمه مالی و انضباطی در آن خبری نیست! در مورد نودی می گوییم که آیتم مالکان ثروتمند و بحث عابر بانک پرسپولیس را دو هفته در اقدامی خودجوش! که ما به آن بازی های شناخته شده رسانه ای می گوییم به تعویق انداخت تا تأثیر تخریب طاهری و اوجگیری اختلاف رأی هواداران و تضعیف روحیه تیم کامل شود و به نوعی این آیتم چنان لوث شود که خود هدایتی در نود به پخش این آیتم و بازخورد آن در افکار عمومی بخندد و با طعنه روی خط برنامه تلویحا از مجری بپرسد خب که چی؟ پخش کردی که چی بشه؟ شاید عوام نتوانند ربط و تناقض موضوعات و پارادوکس ها را در برنامه سازی های اینچنینی کشف کنند اما چهار سؤال ما که به روشنی فرق حاشیه سازی را از شفاف سازی می دانیم پیش روی عادل است. 
آیا فیفا و برنامه هایی که از آن نام بردید بدون ارائه سند و مدرک به سپ پلاتر و یا بارسا اتهام جعل و خوردن بیت المال زدند؟ آیا واقعا اسپانسر نود هزینه آمدن فیگو به نود را از جیب خود داده یا از محل بیت المالی که از طریق پیامک های مردم بی حساب و کتاب به حساب ایشان سرازیر شده است؟ چطور تناقض سخنان هدایتی را می توانید تفسیر کنید که در هفته گذشته با صراحت در ویدیوی پخش شده اعلام می کند که ما که اسپانسر باشگاه نبودیم! و در آیتم مالکان ثروتمند این هفته به نوعی بر رایطه اسپانسری خود با باشگاه صحه می گذارد! آنچه طاهری بارها تکرار کرد و قرارداد آن هم حتی منتشر شده است ولی از او شنیده نشد ... یا جای دیگر خوب به یاد داریم که ایشان در قضیه طارمی از پرداختی خود طی دو فقره چک می گوید اما اینجا از نداشتن دسته چک؟ و سؤال چهارم آنکه آیا خوب است هواداران پرسپولیس در پی کشف صحت و سقم شایعه ها و شائبه هایی چون احتمال ارتباط مثلث کیروش و فردوسی پور و مقاله نویسی عادل در معتبرترین روزنامه ورزشی انگلیس! برآیند و کسی بی سند و مدرک آن را عنوان کرده و به حمایت و سینه چاک کردن عادل که به کیروشی پور بودن خود اعتراف کرده است از سرمربی تیم ملی نسبت دهد؟ 
البته که فقط اینها به تنهایی دلایل باخت پرسپولیس و حذف از جام حذفی نیست اما نمی توان مانند عادل ادعای کذب داشت که بی اثر بوده که اتفاقا بسیار مؤثر هم واقع شده است. پس هواداران پرسپولیس در سال جام جهانی و فشردگی تحمیلی بازی ها و برنامه ریزی غلط مسئولین ، حاشیه سازی های دوستان ، نتایج عالی و برتری امتیازی و فنی بلامنازع پرسپولیس نسبت به رقیبان در لیگ ، اهمیت تکرار قهرمانی که خود به خود به کسب سهمیه مستقیم آسیا می انجامد و نیز اهمیت بازی های پرسپولیس در آسیا در فصل جدید ، باید خوشحال هم باشند که از مسیر کسب جام حذفی که فقط برای تیم پنجم پایتخت و بی امید ها در لیگ می تواند ارزش نان شب داشته باشد نه پرسپولیس ، کنارمان زدند تا کمی از فشردگی برنامه هایمان کاسته شود. 
علی :
۲۹ آذر ۹۶
پرسپولیس به برانکو ولجبازیاش باخت ‌. وقتی ما هواداران وسایتوروزنامه پیروزی زورمون نمیرسه به اقای برانکو بفهمونیم که منشا اماده نیست واز یه بازیکنی مثل امیری میتونه کناره علیپوردرخط حمله استفاده کنه واز سیامک نعمتی یافرشاداحمدزاده به جای امیری دروینگر چپ همین میشه که هرچی توپی گیرمنشامیادخرابشون میکنه ما نمیتونیم به برانکو بفهمونیم که محرمی جوون صدبرابر کاراییش بهترازماهینی هست ماهینی که سمت راست هیچ تحرکی نداره  مانمیتونیم به برانکوبفهمونیم تیمش بادوتاهافبک دفاعی خطهجومیش خیلی کند میشه واخرش این میشه بازیکنی مثل کامیابی نیا میادتوهجومو ودروازه خالیومیزنه توپا بازیکن حریف‌ خسته شدیم ازبس این ضعفارودیدیم و هیچکسم بابت رفعش اقدامی نکرد اقای مسئول سایت پیروزی ازامروزبیا ضعفای تیمو باانالیزکامل به برانکونشون بدید تاتیم بیشترضربه نخورده جام حذفیوکه دودستی دادیم به استقلالیا 
دکتر نصیر :
۲۸ آذر ۹۶
-امروز حتی یک سانتر و نفوذ سالم از سمت راست نداشتیم تمام تیم ها دست پرسپولیس رو خوندن می دونن بار حملات این تیم از وسط یا سمت چپ بخصوص زمانی که امیری باشه هست و وقتی این دو بخش از زمین رو می بندن پرسپولیس عملآ فلج میشه متاسفانه جناب برانکو مشخص نیست برنامه اون برای پر کردن خلا ناشی از اخراج رامین در سمت راست چه بوده!!؟
-منشا یه بازیکن فضا محور هست که فقط به درد بازیهای دفاع-ضد حمله که فضای مورد نیاز برای استارت زدن رو داره می خوره کاری که در پیکان می کرد اصلا در بازی نزدیک و درگیرانه و تماما رو به جلو بخصوص در آزادی و تهران که تیم کمتر عقب می کشه نیست امروز علی پور رو بسته بودن و منشا رو رها کرده بودن به خاطر همین موضوع
-باید یه فکری برای گرفتن یه هافبک دفاعی قد بلند که ضعف ربیع خواه و کمال و مدافعین رو در زدن توپ های اول هوایی پشت مدافعین پوشش بده باشیم اکثر توپ های اول هوایی رو هافبک ها و مهاجمین رقیب در چند بازی اخیر می زنن کیروش به خاطر همین روزبه چشمی ناآمده رو به تیم ملی می بره ولی کمال آماده رو خط می زنه!
-با توجه به احتمال رفتن طارمی خلا سمت راست پرسپولیس بهترین کار گرفتن اشکان دژاگه هست که در سمت راست وینگر پشت مهاجم و میانه میدان همیشه در تیم ملی جز بهترین ها بوده
پرسپولیس در چند پست به شدت دچار مشکل هست که اگر حل نشه حتی در همان گروه مقدماتی جلوی السد قطر و النصر هم دچار مشکل می شیم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی