برانکو در 90 چه گفت ؟

برانکو در 90 چه گفت ؟

شب گذشته برانکو میهمان برنامه 90 بود و به پرسش های عادل فردوسی پور پاسخ داد . خلاصه اظهارات و حرف های برانکو به شرح ذیل است:


بیرانوند،حسینی و امیری بهترین خریدهای این فصل بودند/بازگشت مهدی و رضاییان تیم را تکمیل کرد.
  همه انتظار قهرمانی از ما دارند حتی در لیگ آسیا، باید وظایفمان را به درستی انجام بدهیم و نباید از این موضوع فرار کنیم
 بر اساس فلسفه ام مهاجم هستم یعنی تهاجمی بازی می‌کنیم .
هر بازی حدود ۸ موقعیت گل داریم و باید آن ها را گل کنیم؛ مهدی تازه برگشته، علیپور جوان است و امیری هم تازه به تیم آمده و همه اینها روز به روز بهتر می‌شوند.
خیلی ها شاید بگویند من پول گرفتم تا اوکراینی ها را بگیرم اما من رقم قرارداد بازیکن ها را هم نمی‌دانم چون به من مربوط نمی‌شود.
هیچ مربی بازیکنی که ضعیف باشد را در ترکیب نمی گذارد؟/ ربیع خواه اشتباهی در بازی هایش نداشته است.
انصاری از من خواهش کرد به دلیل موقعیت خانوادگی خاص و تنها بودن آنها در اهواز به شهرش برگردد که بنده هم قبول کردم. صداقت و حرفه‌ای‌گری ساسان موجب شد اجازه جدایی‌اش را بدهم.
عالیشاه و نوراللهی به سربازی رفتند چون درحال حاضر اگر می‌رفتند یک سری تخفیفات شامل حال‌شان می‌شد.
برای سروش ارزش قائل هستم ولی متاسفانه نتوانستیم باهم صحبت کنیم چون نخواستیم قبل از نیمه نهایی جام حذفی افکار او را بهم بزنیم.
به عنوان مربی اجازه نمی‌دهم انصاری برود. اگر اجازه دهم برود چطور به هم‌بازی‌هایش و تماشاگران نگاه کنم؟ چون من را با انگشت نشان می‌دهند و می‌گویند پول گرفتم تا این کار را کنم
 بازیکنان مجبور هستند پس از تعطیلات طولانی هر 5 روز یکبار بازی کنند و فشردگی بازی ها سبب مصدومیت بیش از حد آنها می شود.
وقتی تنها 15 روز به جام جهانی کار داشتیم صبای قم و سپاهان اصفهان حاضر نشدند علی دایی، یحیی گل محمدی، سهراب بختیاری زاده و رسول خطیبی را به خاطر یک بازی نه چندان مهم آسیایی در اختیار تیم ملی بگذارند. چرا آن زمان کسی اعلام نکرد که تیم ملی مهمتر از باشگاه هاست و همه باید از تیم ملی حمایت کنند؟
  دوست دارم تیم ملی به جام جهانی برود اما اردوی دوبی هیچ فایده ای برای تیم ملی نخواهد داشت و اگر بازیکنان زیر 23 سال به این اردو می رفتند با آغوش باز این موضوع را قبول می کردم.  

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی