برانکو: ذوب‌آهن برای خودش بازی می‌کند نه سپاهان/می‌‌خواهیم برای سومین بار قهرمان شویم

برانکو: ذوب‌آهن برای خودش بازی می‌کند نه سپاهان/می‌‌خواهیم برای سومین بار قهرمان شویم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تجربه بدی از بازی با ذوب‌آهن دارم و آنها از تساوی مقابل فولاد روحیه گرفته‌اند. 

به گزارش پیروزی دیلی، برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس در جمع خبرنگاران،‌گفت: بازی با ذوب آهن در پیش است. تجربه بدی از بازی با ذوب آهن دارم. مربی این تیم تغییر کرده است. تساوی مقابل فولاد به این تیم انگیزه داده است. بازی سختی در پیش است.


وی افزود: ذوب آهن برای برای خودش می‌جنگد و برای سپاهان بازی نخواهد کرد. قبلا گفتم امسال بزرگترین رقبای ما ‌سپاهان، تراکتورسازی و استقلال هستند. پدیده هم خودش را به این جمع رسانده است. آنها عالی هستند و گل‌محمدی تیمش را به خوبی هدایت می‌کند. هدف ما این است که برای سومین بار قهرمان شویم. قصد داریم این بخش از فصل را با بیشترین امتیاز به پایان برسانیم. برای بازی با ذوب آهن محمد انصاری و حسین ماهینی قطعا نیستند. سیامک نعمتی و شایان مصلح هم ما را همراهی نمی‌کنند.


وی در مورد اینکه اسم برخی بازیکنان در نیم فصل برای حضور در پرسپولیس مطرح شده و نام مهرداد محمدی را بیان می‌کنند، خاطرنشان کرد: همانطور که می‌دانید ما 6 ماه قبل با چهار بازیکن به اسم شریفی، رفیعی، شیری و ترابی توافق کردیم. در ادامه‌ هم نیازهای باشگاه را بررسی می‌کنیم تا بر اساس آن اقدامات بعدی را انجام دهیم. بعد از مصدومیت ماهینی و انصاری باید شرایط را بررسی کنیم. انصاری به طور کامل فصل را از دست داده ‌و باید دید ماهینی چه زمانی آماده بازی می‌شود.


سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا نام حسین ماهینی را از لیست خارج می‌کنند، اظهار داشت: ماهینی تا نوروز آماده می‌شود و برای ما بازی خواهد کرد. این انتظار را داریم مگر اینکه اتفاق دیگری بیفتد. این مصدومیت نیاز به گذشت زمان زیادی برای بهبود دارد. انتظار داریم ماهینی تا 3 ماه دیگر به طور کامل آماده شود.


برانکو در مورد اینکه بعد از پست یکی از مربیان تیم ملی در انتقاد به یک میلیون دنبال کننده او در اینستاگرام، گفت: منظورتان چه کسی است؟


خبرنگاران اعلام کردند منظورشان میک مک درموت است که برانکو در پاسخ اظهار داشت: او را نمی‌شناسم. من یک میلیون دنبال کننده دارم و  نمی‌توانم پیام‌های همه یک میلیون نفر دنبال کننده‌ام را  بخوانم. خودم را درگیر این قبیل مسائل نمی‌کنم.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی