برانکو: رئالی هستم/ دوست دارم برنده ال کلاسیکو هم‌تیمی‌های مودریچ باشند

برانکو: رئالی هستم/ دوست دارم برنده ال کلاسیکو هم‌تیمی‌های مودریچ باشند

سرمربی پرسپولیس پیش‌بینی خود را از ال‌کلاسیکو مطرح کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو ایوانکوویچ در خصوص تقابل حساس رئال مادرید - بارسلونا اظهار داشت: من اخیراً به دعوت باشگاه رئال مادرید به دیدن بازی این تیم مقابل الجزیره رفتم تا از نزدیک شرایط روز فوتبال دنیا را ببینم. بازی خوبی بود و رئال 8 شوت به سمت دروازه داشت، گرت بیل هم فرصت مناسبی برای زدن گل دوم داشت که از آن استفاده نکرد، از طرفی تیم الجزیره هم حتی می‌توانست کار را به تساوی بکشاند و یا پیروز شود و به خوبی توانستند روی دروازه رئال مادرید موقعیت‌سازی کنند. در یک موقعیت اگر بازیکن عجله نمی‌کرد و وارد موقعیت آفساید نمی‌شد می‌توانست گل تساوی را بزند.

وی افزود: این شرایط در فوتبال طبیعی است، ما مقابل صنعت نفت 10 موقعیت مسلم گلزنی داشتیم ولی از آن استفاده نکردیم و در نهایت نتیجه‌ای رخ داد که دیدید و نتوانستیم به مرحله بعدی جام حذفی صعود کنیم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص اینکه در ال‌کلاسیکو طرفدار کدام تیم است گفت: مودریچ و راکیتیچ دو بازیکن کروات هستند که به خاطر آنها هر دو تیم را دوست دارم ولی من سوای این دو نفر علاقه خاصی از قبل به رئال مادرید داشتم چرا که بازیکنان کروات زیادی در سال‌های مختلف داشته است، رابرت پروسینچکی، داوور شوکر، رابرت یارنی از جمله آنها هستند.

برانکو در مورد پیش‌بینی از نتیجه دربی گفت: فکر می‌کنم رئال مادرید آخرین فرصتش را در اختیار دارد تا به بارسلونا نزدیک شود و شانس زیادی برای پیروزی دارد.

ال کلاسیکو

بارسلونا

برانکو

رئال مادرید

علیرضا هادیان :
۵ دی ۹۶
متأسفانه باختیم و بد هم باختیم. 
از ارنج چیدن بد زیدان و نیمکت نشین کردن آسنسیو و بیل تا اشتباه و دیرکرد در زمان تعویض این دونفر و از بی دقتی و اشتباه مهلک بنزما تا بدشانسی این بازیکن و رونالدو و بقیه بازیکنان رئال ، همه چیز دست به دست هم داد تا در کنار خوب بودن بارسا در نیمه مربیان و اشتباه داور در نگرفتن خطای هند بازیکنان بارسا در محوطه جریمه ، رئالی ها شب بدی را سپری کنند. 
زیدان اگر برد می خواست باید بیل و آسنسیو را از ابتدا در ترکیب قرار می داد یا حداقل از ابتدای نیمه دوم. اصلا اصرار به تعویض این دو بعد ۱۰ نفره شدن رئال مثلا وقتی بنزمایی در زمین نبود که بیل جایگزینش بشود! نشان داد زیدان قافیه را به والورده باخته است و در جهت رفع تکلیف تعویض انجام شد. یا از بدبیاری رئال همین کافی که ضربه سر بنزما به تیر دروازه خورد و گل نشد در حالی که عینا همان ضربه سر را سوئارز زد و به گل بارسا منجر شد! یا اگر توپ مثل همیشه روی پای رونالدو می نشست نه انکه از بین پایش رد شود آن شب طرفدارای بارسا بجای تمسخر رونالدو ، باید اشک می ریختند. 
به هرحال باختیم با ۱۴ امتیاز کمتر از بارسا و البته یک بازی کمتر همچنان برعکس نظر برخی دوستان می توانیم در نیم فصل دوم یک لیگ ۲۰ تیمی و از دست دادن امتیاز توسط بارسا و امتیازگیری ما ، این اختلاف را به حداقل برسانیم یا حتی پوشش دهیم که برای رئال با توجه به خوانده شدن دست والورده برای تیم های دیگر کار غیر ممکنی نیست. 
این هفته که گذشت بغیر از بایرن ، هفته بد پرسپولیس و رئال و من یونایتد بود. 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی