برانکو: «زن ذلیل» هستم اما نه مثل مردان ایرانی!

برانکو: «زن ذلیل» هستم اما نه مثل مردان ایرانی!

برانکو ایوانکوویچ سرمربی پرسپولیس در برنامه ویژه تحویل سال میهمان علی ضیا بود و حرف‌های جالبی زد.
به گزارش پیروزی دیلی،یکی از شوخی‌هایی که ضیا در این برنامه با برانکو کرد این بود که به او گفت: «شنیده ام خیلی زن ذلیل هستید» برانکو هم که انگار می‌خواست نشان بدهد از این شوخی جا نخورده حرف ضیا را تائید کرد و گفت: «من وحشتناک زن ذلیل هستم.» اما این همه چیزی که برانکو گفت نبود. سرمربی پرسپولیس در طعنه به مردان ایرانی گفت: «از وقتی به ایران آمدم، آرام هستم زیرا در برابر زن ذلیل های ایرانی، وضعیت من بهتر است!»

برانکو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی