برانکو: ما در ایران بازی می‌کنیم و نمی‌دانم منظور شفر چیست

برانکو: ما در ایران بازی می‌کنیم و نمی‌دانم منظور شفر چیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، گفت: تا به الان نتایج خوبی کسب کردیم و دلمان می‌خواهد با برد جشن‌مان را شاد تر کنیم. انتظار دارم هواداران بیایند و از بازی قشنگ، برد و جشن قهرمانی لذت ببرند.

برانکو ایوانکوویچ در حاشیه تمرین پرسپولیس، گفـت: آخرین بازی ما مقابل سپیدرود است. دوست داریم لیگ را با برد به اتمام برسانیم و با نتیجه خوبی کارمان را تمام کنیم. تا به الان نتایج خوبی کسب کردیم و دلمان می‌خواهد با برد جشن‌مان را شاد تر کنیم. انتظار دارم هواداران بیایند و از بازی قشنگ، برد و جشن قهرمانی لذت ببرند.

 

وی در مورد اینکه جای چه کسی در این جشن خالی است، تصریح کرد: همه آنهایی که باید باشند را دوست داریم باشند. دوست دارم همه با هم جشن بگیریم. بازیکنان، هواداران، کادرفنی، مدیریت و ... همه با هم جشن بگیریم.

 

برانکو در مورد شرایط تیم در فصل آینده، عنوان کرد: ما ترسی نداریم و از فصل بعد نگران نیستیم. از سال قبل هم قوی‌تر خواهیم بود. بازیکنانی که در برنامه ما به طور کامل نبودند وارد برنامه می‌شوند. احمد نوراللهی و امید عالیشاه بازگشتند و از بشار رسن هم خیلی انتظار داریم. از او می‌خواهیم به سطحی که هست برسد. کار آسان نخواهد بود. کاملا خوشبین هستم و از هیچکسی و هیچ چیزی ترس نداریم.

 

وی در مورد اینکه آیا داوری‌ها به عمد علیه پرسپولیس است، تصریح کرد: این را از کمیته داواران بپرسید. همه اشتباه می‌کنند و خودم مخالف ویدئو چک هستم چرا که اشتباه بخشی از ورزش است. عجیب است که این اشتباهات بیش از همه علیه پرسپولیس می‌شود.

 

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه آیا انتقادات علیه تیم او مغرضانه نیست، گفـت: بله مغرضانه است. همیشه افراد ناراحت و ناراضی هستند. ما راهمان را می‌شناسیم و خودمان را درگیر این مسائل نمی‌کنیم. بابت سوال شما تشکر می‌کنم اما این مسائل همیشه هست.

 

وی در مورد اینکه آیا محسن مسلمان برای جدایی با او صحبتی کرده است، اظهار داشت: نمی‌دانم موضوع چیست. مسلمان بازیکن پرسپولیس است مثل همه بازیکنانی که در تیم هستند. افرادی بازی می‌کنند که من تشخیص بدهم بهتر از بقیه هستند و می‌توانند بهترین نتیجه را کسب کنند. نمی‌دانم مشکل کجاست. اگر کسی می‌خواهد مشکل بسازد من نمی‌دانم. مشکلی با بازیکنان ندارم. بخش کاری که به من مربوط می‌شود طوری است که من می‌گویم. بخش دیگری که مربوط به دیگران است شرایط طوری خواهد بود که آنها می‌گویند. من نمی‌دانم دیگر مشکل چیست؟

 

به گزارش فارس، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پایان صحبت‌هایش در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران پیرامون اظهارات شفر که گفته بود (در اروپا از موفقیت استقلال صحبت می‌کنند اما کسی از قهرمانی پرسپولیس حرف نمی‌زند) گفت:طبیعتا ما در ایران بازی می‌کنیم و موفقیت در اینجا خیلی مهم است، من متوجه صحبت‌های شفر نشده‌ام و نمی‌دانم منظور او کجای جهان است اما وقتی ما به کرواسی می‌رویم همه از موفقیت پرسپولیس صحبت می‌کنند.


بازیکنان پرسپولیس

برانکو

تمرین پرسپولیس

شفر

سعید :
۴ ارديبهشت ۹۷
پرفسورهرچی بگه...تاته دنیاپشته تیممونیم...بترکه چشم بدخوهامون.یدونه باشی برانکو.هرکی موند یدونه اس دوردونه اس واسه ماهرکی ام رفت خوش باشه.مگه طارمی رضاییان رفیعی انصاری رفتن مشکل پیش اومد.ازچوب کبریت بازیکن میسازه برانکو.پرچمت بالاس.عزیزی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی