برانکو: منتظر امید و احمد هستم

برانکو: منتظر امید و احمد هستم

سرمربی سرخپوشان گفت: با آغوش باز از نوراللهی و عالیشاه استقبال می کند.
به گزارش سایت پیروزی دیلی، برانکو از بازگشت این دو بازیکن به تیمش حسابی استقبال کرده است. سرمربی پرسپولیس در جلسه دیروزش با علی اکبر طاهری به او اعلام کرده که نوراللهی و عالیشاه را برای فصل بعد می‌خواهد. 

او همچنین تاکید کرده با آغوش باز از این دو بازیکن استقبال خواهد کرد. برانکو امروز هم در این باره صحبت کرده است: «امید عالیشاه و احمد نوراللهی تحت قرارداد باشگاه پرسپولیس هستند و برای گذراندن خدمت مقدس سربازی تیم را ترک کردند. اینکه دیگران در مورد این دو بازیکن چه صحبتی کردند به من ارتباط ندارد و به اعتقاد من احمد و امید بازیکنان بسیار ارزشمندی هستند و من با آغوش باز از آنها استقبال خواهم کرد.»

برانکو

عالیشاه

نوراللهی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی