برانکو می تواند روی رادوشوویچ حساب کند؟

برانکو می تواند روی رادوشوویچ حساب کند؟

این دومین بار است که بیرانوند پرسپولیس را به جدایی تهدید کرده و این موضوع نشان می دهد که جدایی این دروازه بان دیر و زود دارد اما سوخت و سوز ندارد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، هواداران پرسپولیس هنوز تهدید های قبلی دروازه بان اول تیمشان را از یاد نبرده اند که یک بار دیگر با اظهارات جدید او به شوک می روند.


همین چند وقت پیش بود که بیرانوند طی اظهار نظری صراحتا تاکید کرد که بازی با الوحده آخرین بازی او برای پرسپولیس خواهد بود.هرچند ۲۴ ساعت بعد او ضمن عذرخواهی از هواداران سرخ تاکید کرد که این مصاحبه ناشی از عصبانیت و خشمی زودگذر بوده اما صحبت های تازه او بار دیگر ناراحتی شدید هواداران پرسپولیس را در پی داشته است.


حال سوال این است که در صورت جدایی بیرانوند،پرسپولیس در درون دروازه دچار بحران خواهد شد؟ به هرحال غیبت طارمی تا هفته بیستم، از یک سو و جدایی احتمالی بیرانوند در نیم فصل،می تواند مشکلاتی را برای سرخ ها ایجاد کند.چرا که با توجه به محرومیت سرخ ها از پنجره نقل و انتقالات باعث می شود تا حداقل تا یک سال بعد بوژیدار رادوشوویچ به دروازه بان اول سرخ ها تبدیل شود.


همین موضوع بهانه ای می شود برای این که نگاهی به آمار این دروازه بان بی حاشیه و فتوژنیک داشته باشیم.دروازه بانی که برخلاف دیگر گلرهای دوم پرسپولیس طی ۳ سال اخیر، قبل از پرسپولیس نیز پیراهن شماره یک تیم های قبلی اش را پوشیده و کارنامه قابل قبولی هم دارد.


رادوشوویچ قبل حضور در پرسپولیس، دروازه بان اصلی دبرسن در سطح اول فوتبال مجارستان بود. او در ۲۶ بازی لیگ و حذفی که درون دروازه تیمش ایستاد ۱۱ کلین شیت داشت و با ۲۴ گل خورده، میانگین نزدیک به یک گل خورده در هر بازی را ثبت کرد. دبرسن در آن فصل، سوم شد و خط دفاعش هم مثل رتبه لیگ، سوم بود. چرا که رادوشوویچ بنا به دلایلی در ۷ بازی آخر لیگ ، کاملا جایگاهش در ترکیب اصلی را از دست داد و آخر فصل جدا شد.


بعد جدایی او و چند ستاره دیگر تیم، رتبه دبرسن تا نهم پایین رفت. فصل پیش از آن، رادوشوویچ نیم فصل اول در لیگ اسلونی برای کوپر و نیم فصل دوم در لیگ دسته دوم مجارستان برای بالمازوئیوروش بازی کرد. آمار او در اسلونی چندان خوب نبود اما در بالمازوئیوروش، ۱۵ بازی کرد و ۱۶ گل خورد که باعث شد بالمازوئیوروش از سقوط نجات پیدا کند و خودش هم راهی دبرسن در سطح اول فوتبال این کشور شود. بالمازوئیوروش قبل از ورود رادو، ۳۶ گل خورده بود! فصل ۲۰۱۳/۱۴ هم رادوشوویچ در اینتر زاپرشیچ دسته دوم کرواسی نمایش نسبتا خوبی داشت و در ۳۲ بازی، ۲۸ گل خورد.


آمار رادوشوویچ چه در سطح اول و دوم فوتبال مجارستان و چه در اسلوونی و کرواسی نشان می دهد در صورتی که مصدوم نشود و برانکو مجبور نباشد درویشوند را درون دروازه قرار دهد، با توجه به ساختار دفاعی پرسپولیس فاجعه ای در کمین سرخ ها نخواهد بود


به هر حال او فصل قبل نیز در مجموع ۷ بازی برای سرخ ها انجام داد که موفق شد ۳ بار دروازه اش را بسته نگه دارد و در این فصل نیز یک بار برای پرسپولیس مقابل استقلال خوزستان در اهواز به میدان رفت.تردیدی نیست که رادو برای رسیدن پرسپولیس به عنوان قهرمانی به عنوان دروازه بان اول، به نمایشی بهتر از آن چه در پرسپولیس و قبل از آن بوده نیاز دارد اما بی تردید جدایی بیرانوند به منزله پایان دنیا برای سرخ ها نخواهد بود.همان طور که با محرومیت طارمی، دنیا برای قبیله سرخ به پایان نرسید.

برانکو

بیرانوند

رادوشوویچ

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی