برانکو:  بازی برابر نفت سومین دربی ماست

برانکو: بازی برابر نفت سومین دربی ماست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در آستانه دیدار با نفت تهران، می‌گوید که نفت ۲ سال قبل قهرمانی را از تیمش گرفت.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار هفته سوم پرسپولیس مقابل نفت تهران اظهار داشت: ابتدا روز خبرنگار را تبریک می‌گویم. اینکه تعداد خبرنگاران کم است به خاطر این روز و جشن است. همان‌طور که می‌دانید بازی بین قهرمان جام حذفی و قهرمان لیگ برتر است. می‌توانم بگویم این بازی سومین دربی برای ماست. خودتان می‌دانید بازی با فولاد و تراکتورسازی چگونه بود، حالا هم با نفت تهران بازی داریم.


وی در ادامه یادآور شد: نفت همان تیم دو سال قبل است که قهرمانی را از ما گرفت. نمی‌خواهیم خود را درباره خبرهایی در خصوص نفت گم کنیم. چون همکاران خوبم آقایان درخشان و خورشیدی در کوتاه‌مدت توانستند نفت را روی آورند و این خیلی راحت دیده می‌شود که این تیم در دو بازی 4 امتیاز کسب کرد. فردا بازی سختی در انتظار ماست که کاملا متفاوت با سوپر جام خواهد بود اکنون نفت چیزی برای از دست دادن ندارد، در ورزشگاه خانگی خود یعنی تختی بازی می‌کنند و طبیعی است که ما می‌دانیم کار خیلی خیلی سختی پیش رو داریم.


سرمربی پرسپولیس در خصوص مصدومیت بازیکنانش گفت: ما تنها ربیع‌خواه را به همراه نداریم او کششی در پای خود داشت که باعث شد ما را همراهی نکند. ما هم نمی‌خواهیم ریسک کنیم تا وضعیت او حادتر شود. بقیه بازیکنان ما آماده هستند و علیپور هم با پایان محرومیتش به تیم ما اضافه شده است. طبیعی است که هدف ما همان هدف همیشگی است و با تمام احترام به همه رقبا با تمام توان خود برای 3 امتیاز مسابقه می‌جنگیم. نفت مجموعه‌ای از بازیکنان خوب، با تجربه و جوان است و به همین خاطر آماده ایم این دیدار را با بهترین کیفیت پشت سربگذاریم.


برانکو درباره شایعاتی مبنی بر حذف پرسپولیس از جام باشگاههای آسیا به دلیل بدهی‌های این باشگاه گفت: اولا درست است این یک تهدید برای باشگاه است به هر حال باید به هر نوعی که شده این بدهی‌ها پرداخت شود. من به طاهری‌، اعضای هیئت مدیره، باشگاه اعتماد کامل دارم. مطمئنم همانطور که تا الان مشکلات را حل کرده اند این مشکل را حل کنند.


پندار خمارلو مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در ادامه در خصوص شایعات کسر امتیاز از باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: حکم ژوزه هنوز صادر نشده و فقط حکم دستیاران او آمده است چیزی نیست که باشگاه بخواهد پنهان کاری کند و این مسئله از سوی سایت AFC اعلام شده است شکی نیست که ما باید این بدهی‌ها را پرداخت کنیم. AFC هم ابتدا مهلت می‌دهد و بعد از آن باشگاه را محروم و کسر امتیاز می‌کند. خوشبختانه تاکنون با کمک اسپانسر و هواداران مشکلات را حل کرده ایم، بدهی های ما بالای 200 میلیارد است که بیشتر آنها مربوط به مالیاتی است.  هواداران هم نگران این کسر امتیاز نباشند.


وی ادامه داد: تهدید AFC همیشه جدی بوده است و ما باید بدهی‌ها را به هر طریقی که شده پرداخت کنیم خبری که امروز بر روی برخی سایت ها در مورد بدهی باشگاه منتشر شد مبلغی است که ما آن را به AFC و فدراسیون اعلام کرده بودیم و چیز پنهانی نیست.


برانکو در ادامه نشست خبری‌اش در خصوص اینکه در بازی دوستانه پست جدیدی به سیدجلال حسینی داده بود و آیا این موضوع باعث خواهد شد که شاید در بازی‌های بعدی پست این بازیکن تغییر کند، گفت: سیدجلال یک بازیکن کلیدی و مهم برای تیم ماست. و او روز گذشته و 2 روز قبل تست‌های خوبی هم داد که خوشبختانه مصدومیتش هم برطرف شده و ما برای این موضوع خوشحالیم. اینکه او در یک پست جدید استفاده شد به این دلیل بود که چون تازه از مصدومیت درآمده نخواستیم که فشار زیادی به او وارد شود. شجاع به تیم ما آمده تا بازی کند و در 2-3 بازی اخیر عملکرد خوبی داشت. اگر هم اشتباهی رخ داد به این دلیل بود که در همه جای دنیا این مسائل پیش می‌آید. باید بگویم سیدجلال پست خودش را دارد و در دفاع وسط بازی می‌کند.


وی درباره اینکه حمید درخشان سرمربی تیم نفت بعد از بازی سوپر جام گفته بود پرسپولیسی‌ها تیم ما را دست کم گرفته وگرنه ما باید گل‌های بیشتری می‌خوردیم و آیا بازیکنان پرسپولیس فردا هم ذهنیت‌شان را تغییر می‌دهند یا این تیم را دست کم می‌گیرند، اظهار داشت: به هرحال هر کسی تفکر خودش را دارد. اما تیمی که بنگر و بیک‌زاده را دارد قابل احترام است. در باره سوپرجام باید بگویم ما نفت را دست کم نگرفتیم. قبل از بازی و زمانی که بازیکنان گرم می‌کردند دیدم که بازیکنانم چقدر جدی و مصمم هستند و سه بر صفر هم بردیم. باید 10 گل می‌زدیم؟ ما شانس‌های زیادی داشتیم اما به هر حال اولین بازی سخت است. چون بازیکنان هنوز تحت فشار تمرینات هستند. همیشه گفتم اولین بازی خیلی سخت است و هوا هم 40 درجه بود. من از بازی بازیکنام راضی‌ام و آن چیزی که من را بیش از اندازه خوشحال می‌کند تلاشی است که از بازیکنانم در تمرینات می‌بینم.من به آنها تبریک می‌گویم. شاید یک تیم گاهی بازی را شل بگیرد اما من در بین بازیکنانم این موضوع را ندیدم. هر بازی سخت است و سال قبل دیدید که با فولاد یا تراکتورسازی چه شرایطی داشتیم. ما با فولاد یک - یک کردیم و تراکتورسازی هم تیمی است که بازیکنانی مثل نوری، حاتمی، شریفی،‌ابراهیمی و ایرانپوریان دارد. و می‌توانم بگویم آنها تیم باکیفیتی هستند. 

برانکو

پرسپولیس-نفت تهران

کنفرانس خبری

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی