برانکو: نمی‌توانم از بازی ضعیف تیمم راضی باشم

برانکو: نمی‌توانم از بازی ضعیف تیمم راضی باشم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس از عملکرد ضعیف تیمش در مصاف با پیکان ابراز نارضایتی کرد.

به گزارش پیروزی‌دیلی،‌ برانکو پس از شکست یک بر صفر مقابل پیکان در نشست خبری گفت: نمی‌توانم از بازی که باختیم راضی باشم. به پیکان بابت برد تبریک می‌گویم. خیلی تلاش کردند و انرژی گذاشتند و کار کردند. طبیعی است هر بردی استحقاق دارد ولی متاسفم بابت هواداران پرشور که حمایت مان کردند و انتظار داشتند به بازی برگردیم اما موفق نشدیم.


وی افزود: از این بابت ناراحتم می‌دانستم که این بازی چقدر می‌تواند خطرناک باشد. زیرا مسابقه‌ای را که از پیش برده تلقی کنی و همه انتظار پیروزی از تیم را داشته باشد همین می‌شود. ضمن اینکه خطر بعدی هم برگزاری این بازی بعد از بازی‌های آسیایی بود که در لیگ برتر بازی کردیم. متأسفانه پیش آمد. این مسابقه‌ای بود که نمی‌شد در آن انتظار ایجاد موقعیت‌های گل زیاد داشت با یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و شانس‌های گلزنی را هم از دست دادیم. خیلی وقت غصه خوردن نداریم پنج‌شنبه باید با سپاهان بازی کنیم طبیعی است که باید بهتر و با کیفیت‌تر باشیم همانطور که تا امروز بوده‌ایم.


برانکو در مورد شرایط فنی بازی گفت: طبیعی است که وقتی حریف به گل زودهنگام می رسد با انگیزه و شور و اشتیاق بیشتر به بازی ادامه می‌دهد. ما هم نتوانستم بازی واقعی و سرعتی با پاس‌کاری‌های دقیق را انجام دهیم باید موقعیت‌های گلزنی‌مان را تبدیل به گل کنیم از این اتفاقات باز هم رخ می‌دهد. تا به حال توانسته بودیم در چنین بازی‌هایی به مسابقه برگردیم و راه‌حلی برایش پیدا کنیم.


سرمربی تیم پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که این تیم امتیازات خانگی را راحت‌ از دست می‌دهد، گفت: درست است. ما ۲ امتیاز مقابل سیاه‌جامگان و ۳ امتیاز مقابل پیکان از دست دادیم و این ما را خوشحال نمی‌کند. می‌دانیم انتظارات هر روز از ما بیشتر می‌شود اما باید روز به روز بهتر باشیم لیگ حکم ماراتن دارد و طبیعی است که بازی‌های زیادی در انتظار ما است اما باید کار کنیم تا روز به روز بهتر شویم.


وی در خصوص تشویق هواداران بعد از شکست و اینکه بازیکنان تیمش از ریباندها استفاده نکردند، گفت: موافق هستم. جا دارد یک بار دیگر از هواداران تشکر کنم که آخر بازی ما را تشویق کردند. آنها بار دیگر نشان دادند که از بهترین هواداران دنیا هستند و در مورد ریباندها هم قبول دارم که امروز یکی از مشکلات ما همین موضوع بود. اما خودتان دیدید که بازیکنان تلاش کردند و این مسئله در مسابقات پیش می‌آید.


خبرنگاری در خصوص اینکه آیا پرسپولیس ضعف بدنی دارد که در نیمه دوم عقب کشید که برانکو در پاسخ گفت: ممکن است در بعضی از دقایق بازی تیم عقب بکشد آن هم به خاطر شوقی است که بازیکنان در حمله دارند اما اگر ما مشکل بدنی داشتیم نیمه دوم پیکان را در نیمه‌اش حبس نمی‌کردیم. وقتی حمله می‌کنیم خیلی انرژی بیشتری صرف می‌کنیم تا زمانی که دفاع می‌کنیم.


وی افزود: همیشه بعد از باخت می‌شود همه چیز را تفسیر کرد اما وقتی این سه بازیکن به میدان آمدند سه شانس گلزنی خوب ایجاد کردیم که از دست رفت و گل نشد. بنابراین مهم‌ترین مساله مقابل تیم‌هایی که بسته بازی می‌کنند این است که بتوانیم موقعیت گلزنی ایجاد کنیم و دقت کافی برای گلزنی داشته باشیم.


سرمربی پرسپولیس در مورد وضعیت سیدجلال حسینی گفت: او به تمرینات تیم اضافه شده است و با احتیاط با او باید کار کنیم.

برانکو

پرسپولیس-پیکان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی