برانکو و دیدار با منتقد قدیمی (عکس)

برانکو و دیدار با منتقد قدیمی (عکس)

پرسپولیس دیروز در دیداری دوستانه میزبان تیم دسته دومی خوشه طلایی بود، تیمی که هدایت آن برعهده پرسپولیسی سابق و منتقد قدیمی برانکو ایوانکوویچ است.
به گزارش پیروزی دیلی، ناصر ابراهیمی 77 ساله که سابقه حضور روی نیمکت شاهین به عنوان سرمربی و حضور در تیم ملی و پرسپولیس به عنوان دستیار علی پروین را دارد، همچنان به مربیگری ادامه می دهد و در تلاش برای پرورش بازیکنان جوان است.

 تیم ابراهیمی در حالی دیروز با پرسپولیسِ برانکو دیدار کرد که خاطرات زیادی از او و رابطه اش با برانکو ایوانکوویچ در اذهان است. ابراهیمی که سابقه 3 دوره حضور در پرسپولیس را دارد، در زمان حضور بلاژ و برانکو در تیم ملی، از منتقدان سرسخت آن ها بود و حتی صعود بی دردسر به جام جهانی 2006 هم نتوانست آتش انتقادات او نسبت به ایوانکوویچ را خاموش کند.

 منتقد سابق برانکو و دستیار اسبق پروین دیروز بار دیگر در اردوی پرسپولیس حضور داشت و شکستی قابل پیش بینی خورد اما بیش از نتیجه بازی، عکس یادگاری با برانکو در حاشیه مسابقه توجه ها را به خود جلب کرد و به نوعی یادآور خاطرات بود.

 این مربی کهنه کار فوتبال کشورمان، دقایقی را هم در کنار کریم باقری و محمود خوردبین سپری کرد. در دوران حضور او روی نیمکت پرسپولیس، باقری هافبک دفاعی جوان سرخ ها بود و محمود خوردبین هم البته با چهره ای جوان تر اما با سمت فعلی، در باشگاه فعالیت می کرد.

برانکو

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی