برانکو پیشنهاد شفر را می پذیرد؟

برانکو پیشنهاد شفر را می پذیرد؟

چه چیزی قشنگ‌تر و دلچسب‌تر از این است که دو تیم پرسپولیس و استقلال بخواهند برای انجام یک بازی بزرگ خیرخواهانه رودرروی هم قرار بگیرند؟
به گزارش پیروزی دیلی، شاید تاکنون سابقه نداشته چنین حرکت بزرگی انجام شود. زلزله غرب کشور و ویرانی‌ای که به بار آورد، دل هر انسانی را لرزاند و سیل کمک‌های مردمی است که حالا به سمت زلزله‌زدگان سرازیر می‌شود. هرکس در حد توان و بضاعت خود به آنها کمک می‌کند. در این بین وینفرد شفر، سرمربی آلمانی استقلال پیشنهاد جالبی به برانکو ایوانکوویچ و پرسپولیسی‌ها داد. انجام یک بازی خیرخواهانه یکصدهزار نفری بین دو تیم استقلال و پرسپولیس که عواید آن در اختیار کمیته‌های امداد و زلزله‌زدگان قرار بگیرد. قطعاً هماهنگ کردن و اجرایی کردن این پیشنهاد کار زیاد آسانی نیست ولی شدنی است و می‌شود برای یک بار هم که شده، چنین دیدار دوستانه بزرگی را برگزار کرد. آنچه مسلم است، هواداران سرخابی و فوتبالی‌ها حمایت خاصی از این بازی خواهند کرد و می‌شود کمک بزرگی از این شهرآورد دوستانه به زلزله‌زدگان کرد. اگر برانکو و پرسپولیسی‌ها این پیشنهاد را بپذیرند، چقدر خوب می‌شود. یعنی شهرآورد ۸۶ یک شهرآورد تاریخی همراه با مهر و دوستی از آب درخواهد آمد. برنده و بازنده‌اش هم مهم نیست چون قطعاً برنده این شهرآورد هر دو تیم و عوامل و هواداران آن هستند که حاضر شدند چنین خدمت بزرگی را برای مردم زلزله‌زده انجام دهند و به یادگار بگذارند. قرار هم نیست این شهرآورد را خیلی زود برگزار کنیم. حتی می‌شود در نیم‌فصل آن را به شکل قشنگ و بهتری برگزار کرد چون فشردگی بازی‌های لیگ شاید این فرصت را از مسئولان فدراسیون بگیرد اما قطعاً با اندیشیدن تدبیری درست و پیدا کردن زمانی مناسب، می‌توان این بازی بزرگ خیرخواهانه را برگزار کرد.

برانکو

دربی

زلزله کرمانشاه

شفر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی