برانکو: گزینه سرمربیگری کرواسی هستم اما خودم نمی خواهم

برانکو: گزینه سرمربیگری کرواسی هستم اما خودم نمی خواهم

  سرمربی سرخپوشان گفت که علاقه ای ندارد سرمربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی باشد و دوستش دالیچ در جام جهانی روی نیمکت تیم ملی کشورش خواهد نشست.

تیم ملی کرواسی در شرایطی که نتوانست در جدول گروهی و مقدماتی به جام جهانی صعود کند در پلی آف با شکست یونان توانست جواز حضور در جام جهانی را بگیرد. با صعود کرواسی به جام جهانی حالا نام گزینه هایی مانند آنجلوتی برای نیمکت تیم ملی کرواسی شنیده می شود این در حالی است که سرمربی تیم پرسپولیس هم همچنان یکی از گزینه های هدایت تیم ملی کرواسی است. برانکو که هنوز برای تمدید قرارداد خود با پرسپولیس مجاب نشده و حتی شنیده ها حاکی از آن است که منتظر اعلام رسمی سرمربی تیم ملی کرواسی است تا برای آینده خود تصمیم بگیرد در خصوص شرایط این روزهای خودش به گفتگو پرداخت:

برانکو پیش از آغاز مصاحبه خود  اعلام کرد: می خواهم قبل از هر چیز از طریق رسانه شما بار دیگر به خانواده‌هایی که در زلزله کرمانشاه و دیگر شهرها عزیزان خود را از دست دادند، تسلیت بگویم. این اتفاق واقعاً تلخ بود. واقعاً نمی‌شود به هیچ صورتی شرایط خانواده‌هایی که عزیزان‌شان را از دست داده‌اند، درک کرد و نمی‌دانم به چه شکل به آنها تسلیت بگویم و تنها می توانم از این موضوع ابراز ناراحتی و همدری کنم و واقعا از این موضوع ناراحت هستم.

* از شرایط تیم صحبت کنید؟

خب شرایط تیم بسیار شرایط خوبی است ما در نبود ملی پوشان خود تمرینات خودمان را آغاز کردیم و البته در این بین بازیکنانی مانند فرشاد احمدزاده و حسین ماهینی را به خاطر مصدومیت در اختیار نداشتیم اما با این وجود این دو بازیکن تمرینات اختصاصی خود را آغاز کرده اند و امیدوارم که هر چه زودتر بتوانند در تمرینات گروهی شرکت کنند.

* این دو بازیکن به بازی برابر پدیده خواهند رسید؟

 حسین ماهینی شرایط بهتری نسبت به احمدزاده دارد اما باید کادر پزشکی در مورد این بازیکن نظر نهایی خود را اعلام کند اما در مورد فرشاد این بازیکن تازه تمرینات خود را آغاز کرده و باید زمان بگذرد تا به شرایط ایده آلی برسد.

* تیم ملی کرواسی توانست در نهایت به جام جهانی صعود کند؟

بله و واقعا از این موضوع خوشحال هستم البته اعتقاد دارم که تیم ملی کرواسی باید خیلی زودتر از این ها به جام جهانی صعود می کرد چون تیم بسیار خوبی است و باید بگویم که تراکم کیفیت بالایی در تیم ملی است و اگر راه پیدا نمی کردیم به جام جهانی فاجعه بزرگی شکل می گرفت همان طور که هلند و ایتالیا نتوانستند به جام جهانی صعود کنند.

* فکر می کنید دلیل اینکه تیم هایی مانند ایتالیا و هلند نتوانستند به جام جهانی صعود کنند و حتی کرواسی به پلی آف رفت تا صعود کند چیست؟

واقعیت این است که تیم ملی آنها ضعیف و ضعیف تر شده هلند حتی در جام ملتها نتوانست صعود کند و اعتقاد دارم که ایتالیا و هلند در بحران بزرگی قراردارند.

* همچنان مایل نیستید که ایران و کرواسی در جام جهانی با هم همگروه شوند؟

بله واقعا این را از ته قلبم میگویم که دوست ندارم ایران و کرواسی با هم همگروه شوند.

* در شرایطی که هنوز چند گزینه برای هدایت تیم ملی کرواسی در جام جهانی معرفی می شود در بعضی از سایت های اروپایی گفته می شود که راکیتیچ و مودریچ آنجلوتی را برای نیمکت کرواسی در جام جهانی پیشنهاد داده اند؟

اصلا این موضوع درست نیست و این چیزی است که خیرنگاران این شایعه را راه انداخته اند و آنجلوتی سرمربی کرواسی نخواهد شد و خود دالیچ خواهد ماند .

* دالیچ می تواند کرواسی را در جام جهانی به موفقیت برساند؟

چرا نتواند فکر می کنید کاپلو بهتر از دالیچ است کاپلو که از او به عنوان مربی بزرگی نام برده می شود با روسیه  و انگلیس چه کار کرده است هر دوی این تیم ها را نابود کرد.

* البته هنوز از شما به عنوان گزینه سرمربیگری تیم ملی کرواسی نام برده می شود.

من همیشه گزینه سرمربیگری تیم ملی کرواسی هستم اما خودم نمی خواهم سرمربی تیم ملی کرواسی در جام جهانی باشم و دوستم دالیچ در جام جهانی روی نیمکت خواهد نشست.

* وضعیت قرارداتان با پرسپولیس به کجا می انجامد؟

من با پرسپولیس قرارداد دارم و مشکلی وجود ندارد.

 


حمید رضا علی پور

پرسپولیس

پرسپولیس-الهلال

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی