برانکو: گل اول شوک به تراکتور بود

برانکو: گل اول شوک به تراکتور بود

سرمربی پرسپولیس می گوید گل اول این تیم به حریف یک شوک بوده اما این تیم سزاوار رتبه ای که دارد، بود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، برانکو پس از پایان بازی درباره کسب پیروزی برابر تراکتور گفت: از کسب نتیجه سه بر صفر در حضور هواداران بسیار خوشحال هستیم. این دیدار یک دربی واقعی و یک بازی بسیار عالی بود.

چیزی که من را بسیار خوشحال می کند این است که با استحقاق به پیروزی رسیدیم و روند بردها را ادامه دادیم. برد این بازی برای ما ارزش زیادی داشت. تراکتور مشکلات زیادی داشت و کاملا قلعه نویی را درک می کنم. اما ما در زمین نشان دادیم که بهترین هستیم و سزاوار رتبه ای هستیم که داریم. از هواداران و بازیکنان تشکر می کنم.

او درباره تاثیر گل زودهنگام در کسب این پیروزی افزود: این گل یک شوک به حریف بود و به ما اعتماد به نفس داد. اما نکته مهم تر این است که بازیکنان ما روند خوب خود را ادامه دادند و 93 دقیقه با تمرکز و نظم کامل بازی را ادامه دادند که باید به آنها تبریک بگویم.

برانکو درباره فاصله 9 امتیازی تصریح کرد: هیچ چیز تمام نشده اما ما جایگاه خوبی داریم ولی از هیچ چیز مطمئن نیستیم.

سرمربی پرسپولیس در پایان در واکنش به غیبت کامیابی نیا در دربی، عنوان کرد: از فردا درباره نبود کمال کامیابی نیا در دربی تصمیم می گیریم.

برانکو

پرسپولیس-تراکتور

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی