برای خوش‌آمدگزارشگران تلویزیون بازی نمی‌کنم!

برای خوش‌آمدگزارشگران تلویزیون بازی نمی‌کنم!

منتقدان،کارشناسان وحتی برخی هوادارانی که دوست دارند همه درپرسپولیس طارمی باشند یاحداقل بشاررسن!دریبل می‌خواهند یاگل زنیو...خلاصه آنکه فوتبال ســاده را نمی‌پسندند.
به گزارش پیروزی دیلی و به بهانه برد پرسپولیس مقابل سایپا و درست شب پس از پایان این دیدار تلفنی سراغ محسنر بیع‌خواه رفتیم.مردی30ساله که درددل‌های زیادی داشت که برخی ازآن درقالب مصاحبه می‌آیدو برخی دیگر به رسم امانت نزدمان محفوظ می‌ماند. 

گل اول پرسـپولیس بـه سـایپابه نام تو ثبت شـد یا کنعانی‌زادگان؟

 بـه نـام کنعانـی‌زادگان، چون من سـانتر کـردم و گل به خودی شد. ولی پـس از این گل شـادی خاصی انجـام دادی.با خدای خودت درددل می‌کردی؟ ًخدایـی کـه آن بالاسـت و ناظر بر اعمال مـا. از ته دقیقـا دل و با خلوص نیت دسـتم را به سـوی خداوند دراز کرده و شکر کردم. هر چه دارم از آن بالایی است. 

بـه نظـر می‌رسـد از خیلی‌هـا دلخـور باشـی، این‌طورنیست؟

 بحث دلخوری یا گالیه نیسـت. من احتـرام خاصی برای گزارشـگران تلویزیونی، رسـانه ها، منتقـدان و... قائلم اما بـرای مربـی خودم بـازی میکنم نه این دوسـتان. همیـن کـه آقـای برانکـو از من راضی باشـد کافی است. 

منظورت کدام گزارشـگر تلویزیونی اسـت؟ اسم می‌بری؟

 نـه، منظـورم به شـخص خاصـی نیسـت... مـن احترام خاصـی بـرای تک تک ایـن عزیزان قائل هسـتم. می دانم خیلـی زحمت می کشـند که یک گزارش شسـته و رفته تحویـل مخاطـب بدهند امـا انتظار میرود دوسـتان هم رعایت انصاف را داشـته باشـند. شـما بازی پرسپولیس و االهلی عربستان را دیدید؟ 

بله،چطورمگه؟ 

باورتان نمی شـود، پس از بازی چشـمانم سـیاهی میرفـت. 10 نفره شـدیم و آنقـدر دویدم که در رختکن جانـی در بـدن نداشـتم. منتی هم نمیگـذارم، وظیفه ام را انجام دادم اما یکی از همین دوسـتان گزارشـگر نگفت دمت گرم!

 به هرحال یک سـری انتقادات همیشـه وجوددارد، ایـنکـه محسـن ربیع‌خـواه کمتر شـوت می‌زند یاگل نمی‌زند و ...

 بله پرسیدیم! جواب چه بوده است؟ 

ببخشـیدمثـل ایـنکـه جای مـا و تو عوض شـد محسن‌جان!

 عـذر میخواهـم ایـن سـؤال را بـرای شفاف سـازی پرسیدم. جواب آقای برانکو چه بود؟ 

ایـنکه تومثـل آنگولوکانتـه برایش هسـتی واز ربیع‌خواه فقط فوتبال ساده می‌خواهد! 

خـدا خیرتـان بدهد! این آن چیزی اسـت که سـرمربی از مـن محسـن ربیع خـواه میخواهـد و مـن هم بـا جان و دل انجـام میدهم. مهمترین مسـئله هم بـرای من انجام دادن دسـتورات تاکتیکـی آقـای برانکـو اسـت. حاال این وسـط یکسـری از سـبک بـازیام خوششـان نمی آیـد، دیگر مشکل من نیست!

 راسـتی برانکـوپـس ازپایـان بازی با سایپابه تو چیزی نگفت؟ 

فقط تشکر کرد، نه تنها از من بلکه از کل تیم! 

ولـی در کنفرانـس مطبوعاتی پـس از بازی برای تـو سـنگ‌تمام گذاشـت وگفـت ربیع‌خـواه تکنیکـی‌ بازی نمی‌کنـد،بـه موهایش هـم ژل نمی‌زند امـا درخدمـت تیـم اسـت ومـا همیـن رامی‌خواهیم؛ نظری ندارید؟ 

خـدا را صـد هـزار مرتبـه شـکر. اعتمـاد آقـای برانکـو یـا سـرمربی تیم بزرگترین سـرمایه من یا هر بازیکن دیگری اسـت. امیدوارم توانسـته باشـم جواب اعتماد او را بدهم. از ایشان هم سپاسگزارم که به من لطف داشت.

محسن ربیع‌خواه

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی