برخلاف اخبار منتشره درباره قلابی بودن پیشنهاد به طارمی/چینی ها هنوز هم بازیکن آسیایی می توانند جذب کنند+تصویر

برخلاف اخبار منتشره درباره قلابی بودن پیشنهاد به طارمی/چینی ها هنوز هم بازیکن آسیایی می توانند جذب کنند+تصویر

در حالی که در رسانه های ایران عنوان شده است که فوتبال چین خرید بازیکن آسیایی را ممنوع کرده است اما ملی پوش ازبکستانی با رقم قراردادی 5 میلیون یورویی به تیم شانگهای چین پیوست تا هم بازی اسکار شود.

به گزارش سایت پیروزی دیلی، اودیل احمدوف هافبک ازبک کراسنودار روسیه با قرارداد دوساله به تی شانگهای پیوست تا سومین بازیکن ازبک شاغل در سوپر لیگ چین باشد. گویا فوتبال چین خرید بازیکن آسیایی را ممنوع نکرده است بلکه یکی از سهمیه های بازیکنان خارجی خود را کم کرده بلکه از قانون 3+ 1 به 3 بازیکن خارجی تغییر داده است.

برای اثبات این ادعا کافیست بدانید چندی پیش اودیل احمدف هافبک تیم ملی ازبکستان راهی سوپر لیگ چین شد.جزئیات قرارداد این بازیکن را میخوانیم:
اودیل احمدف هافبک تیم ملی ازبکستان و باشگاه کراسنودار روسیه با امضا قراردادی سه ساله راهی سوپر لیگ چین و تیم شانگهای SIPG شد.
به گزارش ESPN لیگ چین در حال سپری کردن نقل و انتقالات شلوغی است و در این بین هافبک تیم ملی ازبکستان آخرین بازیکنی است که راهی این لیگ شده است و به تیم شانگهای SIPG پیوسته است.
مبلغ این انتقال 8 میلیون یورو اعلام شده است که این موضوع احمدف را تبدیل به گرانترین بازیکن تاریخ فوتبال ازبکستان می کند.


بازیکن آسیایی

مهدی طارمی

چین

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی