برخورد گرم برانکو و تارتار قبل از پرواز

برخورد گرم برانکو و تارتار قبل از پرواز

سرمربیان تیم‌های بالای جدولی لیگ برتر برخورد صمیمانه‌ای با هم داشتند و برای یکدیگر آرزوی موفقیت کردند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، اعضای تیم پارس جنوبی جم و پرسپولیس بعد از پایان دیدار امروزشان که با برتری یک بر صفر قرمزپوشان به پایان رسید، در بازگشت به تهران و در فرودگاه عسلویه با هم برخورد داشتند که در حاشیه آن نیز برانکو ایوانکوویچ و مهدی تارتار، سرمربیان دو تیم با هم گفت‌وگو کردند.


* برانکو: نتایج پارس جنوبی اتفاقی نیست

برانکو ضمن تبریک به تارتار برای ساخت چنین تیمی اظهار کرد: قبل از شروع مسابقه و بین دو نیمه به بازیکنانم گفتم عجیب و اتفاقی نیست که پارس جنوبی در صدر جدول قرار دارد و بازی مقابل این تیم سخت است.


او ادامه داد: امروز شانس هم داشتیم؛ ولی هواداران شما عالی بودند؛ هیچ احساس بدی در استادیوم جم نداشتیم؛ ولی طبیعی است هر کسی از تیم محبوب خود حمایت کند.


سرمربی پرسپولیس خطاب به تارتار گفت: همیشه آرزوی موفقیت برای شما داریم، مگر زمانی که مقابل هم قرار می‌گیریم؛ شما با وجود اینکه تیمتان را سریع بستید؛ اما تیم خیلی خوب و سرسختی دارید و نتایج تیم شما عجیب نیست.


برانکو اضافه کرد: طبیعی است بازی مقابل تیم ما سخت خواهد بود، چون مدافعان خوب و محکمی داریم؛ ضمن اینکه با دو هافبک دفاعی بازی کردیم در حالی که در مسابقات قبل با یک هافبک دفاعی به زمین می‌آمدیم.


* تارتار: برانکو تیم محبوب ما را احیا کرد

تارتار نیز در صحبتی که با برانکو داشت، ابراز کرد: من هم به شما تبریک می‌گویم؛ مقابل بهترین تیم ایران بازی کردیم؛ به بازیکنانم هم گفته بودیم در دو سال اخیر پرسپولیس بهترین تیم ایران بوده و این اتفاق هم به دلیل حضور آقای برانکو رخ داده است؛ همواره در مصاحبه‌هایم گفته‌ام که ایشان تیم محبوب ما را احیا کرده‌اند و ان‌شاالله همیشه موفق باشند.


سرمربی پارس جنوبی یادآور شد: از دو، سه بازی دوستانه‌ای که سال قبل با پرسپولیس داشتیم خیلی چیزها را الگوبرداری کردیم.

برانکو

مهدی تارتار

پرسپولیس-پارس جنوبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی