برد دایی تقدیم به پرسپولیس/ شهریار قهرمانی پرسپولیس را نزدیکتر کرد

برد دایی تقدیم به پرسپولیس/ شهریار قهرمانی پرسپولیس را نزدیکتر کرد

علی دایی با برتری مقابل ذوب آهن و قلعه نوعی نوار بردهای متوالی این تیم را قطع کرد.
به گزارش پیروزی دیلی، سایپا با گل های مهدی ترابی، محمد دانشگر، علی قلی زاده و رضا جعفری ذوب آهن را با شکست بدرقه کرد تا نوار بردهای متوالی شاگردان قلعه نوعی را قطع کند. ذوبی ها که در صورت کسب سه امتیاز این بازی به رکورد ۷ برد متوالی پیکان در نیم فصل اول می رسیدند، دور از انتظار ظاهر شدند و نتوانستند مثل بازی های قبل نتیجه دلخواه را کسب کنند.

 قلعه نوعی که در ترکیب اولیه خود بختیار رحمانی، قاسم حدادی فر و میلاد فخرالدینی را به دلیل دیدار آسیایی خود در هفته آینده روی نیمکت نشانده بود، قدرت تهاجمی تیمش را کاهش داد و مرکز زمین را به نارنجی پوشان واگذار کرد.

 سایپا با این برد هم امتیاز با ذوب آهن ۳۸ امتیازی شد و به رتبه سوم صعود کرد. این اولین برد دایی مقابل قلعه نوعی بود و کمک زیادی به تعجیل در قهرمانی پرسپولیس کرد. حالا اختلاف صدرنشین با تیم های دوم ۱۶ امتیاز شده و سرخپوشان امیدوارند قبل از عید نوروز قهرمانی خود را در لیگ هفدهم جشن بگیرند.

سایپا-ذوب آهن

علی دایی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی