بررسی برنامه 90 درباره قراداد غیرقانونی مجیدی با استقلال

بررسی برنامه 90 درباره قراداد غیرقانونی مجیدی با استقلال

بهروان رئییس کمیته مسابقات و شیرازی رئئیس هیات فوتبال درباره قراداد غیرقانونی مجیدی با استقلال در نود چه گفته بودند؟
پیروزی دیلی:

بهروان: صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت پول ردی است 

 رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ که یکی از مهمانان تلفنی برنامه نود بود گفت: بازی تیم های پرسپولیس و فجر در ورزشگاه حافظیه شیراز برگزار خواهد شد. 

غلامرضا بهروان اظهار داشت: دنبال این هستیم میزبانی را به دورودی ها بدهیم و با توجه به تلاشی که گهری ها داشتند نشان دادند لیاقت این میزبانی را دارند. 

 وی درباره غیرقانونی بودن قرارداد فرهاد مجیدی گفت: روز شنبه لیام ردی از لیست استقلال خارج شدوفرهاد مجیدی به جمع آبی پوشان اضافه شد. اما صدور مجوز بازی مجیدی منوط به پرداخت 84 هزار دلار لیام ردی توسط مسئولان استقلال است. 

 احمدرضا براتی: مجیدی نمی تواند برای استقلال بازی کند

 کارشناس حقوق فوتبال که یکی از مهمانان برنامه نود بود عنوان کرد که فرهاد مجیدی بنا بر قانون نمی تواند برای استقلال بازی کند. وی در ادامه افزود: نمیدانم چرا همه کارها در فوتبال ایران شبانه برگزار می شود. قراردادهای شبانه، فکس های شبانه و نامه های شبانه امیدوارم روزانه شود. 

 شیرازی: مجیدی مشکلی برای بازی کردن ندارد

 رئیس هیئت فوتبال استان تهران درباره بازی کردن مجیدی در استقلال نظر دیگری داشت. 

حبیب الله شیرازی عنوان کرد: هفت بازیکنی که در استقلال فسخ قرارداد کرده اند یکی از آنها حجت چهارمحالی است و وی جزو بازیکنان زیر 23 سال است. با این تفاسیر استقلال یک جای خالی داشت و مجیدی می تواند برای استقلال بازی کند.


استقلال

غیرقانونی

قرارداد مجیدی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی