بررسی همه دغدغه های پیش روی گرشاسبی

بررسی همه دغدغه های پیش روی گرشاسبی

سرپرست باشگاه پرسپولیس این روزها در شرایط بسیار حساسی قرار داد که بی شک سربلندی در آنها می تواند آینده ای خوب برایش در پی داشته باشد.

به گزارش پیروزی‌دیلی و به نقل از هوادار، به دنبال قطع همکاری ناگهانی علی اکبر طاهری با باشگاه پرسپولیس، حمیدرضا گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه پرسپولیس انتخاب شد تا در غیاب طاهری کارهای مدیریتی باشگاه را انجام دهد. این وظیفه در شرایطی به گرشاسبی محول شد که باشگاه پرسپولیس روزهای سختی را در حال گذراندن است. گرشاسبی در این مقطع با چند موضوع مهم روبرو است که بی شک در صورت موفقیت در پیش برد آنها می تواند حتی به تدوام مدیریت در یکی از دو باشگاه بزرگ پایتخت نیز امیدوار باشد.


تمدید قرارداد برانکو

بحث تمدید قرارداد برانکو ایوانکوویچ یکی از مباحثی است که گرشاسبی به شدت باید نسبت به آن هوشمندانه عمل کند. سرمربی کروات سرخ پوشان که هنوز موضع نهایی خود را در این خصوص اعلام نکرده، از محبوبیت خوبی در بین هواداران برخوردار است و تمدید هوشیارانه قرارداد وی می تواند یک برگ برنده برای گرشاسبی به شمار بیاید. برانکو ایوانکوویچ را این روزها برخی ها حتی فرگوسن پرسپولیس می دانند، هر چند برای این تشبیه هنوز خیلی زود است اما به هر حال عملکرد این سرمربی کروات به گونه ای بوده که حفظ او می تواند یک موفقیت برای مدیریت باشگاه باشد.


فاصله ای که با حسین هدایتی ایجاد شده است

موضوع دیگری که گرشاسبی بایستی با سیاستی از پیش تعیین شده آن را دنبال کند، نحوه تعامل با حسین هدایتی است که این روزها روابط خوبی باشگاه ندارد. مهم ترین عامل دوری هدایتی از باشگاه پرسپولیس اختلاف نظرهایی است که بین او و محمد ترکاشوند وجود دارد. رابطه خوب هدایتی با بازیکنان پرسپولیس به هیچ عنوان قابل کتمان نیست. این رابطه در حدی است که حتی ساعاتی پس از مصاحبه ترکاشوند علیه هدایتی شاهد حضور تمامی بازیکنان پرسپولیس در مهمانی هدایتی و انتشار تصاویر این مهمانی در صفحات مجازی سرخ پوشان بودیم. این موضوع مهم می تواند در بلند مدت به یک معضل بزرگ تبدیل شود. چرا که در روزهایی که هدایتی از باشگاه فاصله گرفته، نزدیک تر شدن بازیکنان به وی برابر است با دورتر شدن آنها از باشگاه که این نمی تواند اتفاقی خوب برای گرشاسبی، سرپرست باشگاه باشد. تجربه نشان داده که باشگاه پرسپولیس چه بخواهد و چه نخواهد نمی تواند چشم خود را به روی کمک های هدایتی ببندد حتی با وجود آنکه ترکاشوند اعلام کرده است که هدایتی امسال هیچ کمک مالی به باشگاه نداشته است. بی تردید ورود آگاهانه گرشاسبی به این موضوع می تواند به خوبی نشان دهد که وی در وادی مدیریت چند مرده هلاج است.


نقل و انتقالات زمستانی

بازار نقل و انتقالات زمستانی در پیش است و پرسپولیس به دلیل محرومیت نمی تواند در این بازار فعالیتی داشته باشد. هر چند این باشگاه نمی تواند در این برهه بازیکنی را به خدمت بگیرد اما شاید بازیکنانی قصد جدایی داشته باشند که نحوه مدیریت این موضوع خود یک چالش بزرگ برای گرشاسبی به شمار می رود. بازیکنانی چون علیرضا بیرانوند که علنا خواستار جدایی از پرسپولیس هستند بایستی با تصمیماتی که از سوی گرشاسبی به عنوان سرپرست باشگاه اتخاذ خواهد شد مدیریت شوند تا باشگاه پرسپولیس در این برهه که نمی تواند بازیکن به خدمت بگیرد با از دست دادن بی رویه بازیکن با کمبود مهره در ادامه کار مواجه نشود.


مدیریت حواشی

بازیکنان تیم پرسپولیس با اینکه در این سال ها از نظر فنی بسیار شرایط خوبی داشته و سال گذشته نیز با اقتدار فاتح لیگ شدند گاه بی گاه خالق حواشی بوده اند که مدت ها سوژه رسانه ها شده است. موضوع محرومیت مهدی طارمی، طغیان اخیر علیرضا بیرانوند و ماجرای میهمانی شبانه پیش از بازی با الهلال تنها جزئی از حواشی است که در کمتر از چند ماه گریبان باشگاه پرسپولیس را گرفته است. مدیریت این حواشی بسیار مهم هستند چرا مستقیما می توانند موفقیت تیم را نشانه بروند. با نزدیک شدن به فصل نقل و انتقالات این گونه حواشی بیشتر هم خواهند شد و این گرشاسبی است که باید با هوشیاری وارد کارزار شده و جلوی هرگونه حاشیه مخرب برای تیم را بگیرد.


گرشاسبی

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی