بررسی وضعیت روزبه چشمی/با تیمی قرارداد نبندد استقلال باید حق و حقوقش را بپردازد

بررسی وضعیت روزبه چشمی/با تیمی قرارداد نبندد استقلال باید حق و حقوقش را بپردازد

هافبک دفاعی سابق تیم ملی امید طبق قوانین فیفا بازیکن آزاد محسوب می‌شود.

به گزارش پیروزی‌دیلی، روزبه چشمی که فصل گذشته با مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی مواجه شد و یک سال دور از میادین بود طبق قوانین فیفا بازیکن آزاد به حساب می‌آید.

چشمی که به علت مصدومیت در فهرست استقلال در ابتدای فصل قرار نگرفته بود در ادامه نیز به علت محرومیت استقلال از جذب بازیکن جدید، وارد لیست این تیم نخواهد شد که این امر قرارداد داخلی وی با استقلال را لغو خواهد کرد.

مدیر برنامه های این بازیکن هم اکنون در حال پیگیری فسخ قرارداد رسمی این بازیکن با استقلال است و می‌توان گفت با توجه به جمیع اتفاقات رخ داده، جدایی چشمی از استقلال قطعی است. چشمی حتی اگر امروز قرارداد خود با استقلال را فسخ نکند می‌تواند پس از پایان مدت نقل‌وانتقالات با شکایت از استقلال، کلیه حقوق خود از این باشگاه را دریافت کرده و پس از آن به عنوان بازیکن آزاد راهی تیم دیگری شود.

گفتنی است از پرسپولیس به عنوان گزینه اصلی چشمی یاد شده  و گفته‌ می‌شود این بازیکن با سرخپوشان پایتخت مذاکرات مثبتی داشته است.

روز آخر نقل و انتقالات نیم‌فصل

روزبه چشمی

پرسپولیس

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی