بررسی وضعیت ملی‌پوشان کشورمان در رسانه یونانی

بررسی وضعیت ملی‌پوشان کشورمان در رسانه یونانی

یک رسانه ورزشی کشور یونان وضعیت احسان حاج‌صفی و کریم انصاری‌فرد را بررسی کرده است.
به گزارش پیروزی دیلی، صعود تیم ملی کشورمان به جام جهانی در رسانه‌های مختلف دنیا خصوصا کشورهایی که ملی‌پوشان ما در آن شاغل هستند بازتاب داشته است. 

 سایت یونانی اسپورت 24 به بررسی وضعیت تیم ملی ایران و دو بازیکن ملی‌پوش لیگ یونان یعنی کریم انصاری‌فرد و احسان حاج‌صفی پرداخته است.  

این رسانه یونانی در خصوص وضعیت انصاری‌فرد نوشت: انصاری‌فرد در شش بازی در مرحله مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه حضور داشت و یک گل به ثمر رساند. اگر این بازیکن اماده باشد جایگاه مطمئنی در تیم ملی ایران خواهد داشت. این بازیکن تابحال 58 بازی ملی داشته و در مجموع 16 گل زده است. 

 همچنین در این گزارش در مورد وضعیت احسان‌ حاج‌صفی عنوان شده است: مدافع پانیونیوس در 13 بازی مقدماتی جام جهانی برای ایران به میدان رفته و در مجموع 2 گل به ثمر رساند. او هم مانند انصاری‌فرد در تیم ملی ایران جایگاه خوبی دارد و در ترکیب اصلی قرار می‌گیرد. این بازیکن با 88 بازی ملی، 6 گل زده را در کارنامه خود دارد.

احسان حاج صفی

رسانه یونانی

کریم انصاری فرد

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی