بررسی یک عکس/ ربیع‌خواه در دربی نیمکت‌نشین می‌شود؟

بررسی یک عکس/ ربیع‌خواه در دربی نیمکت‌نشین می‌شود؟

تصاویر تمرین پرسپولیس خبر از نیمکت‌نشینی محسن ربیع‌خواه می‌دهند.

به گزارش پیروزی‌دیلی، از تصاویر منتشر شده از تمرین پرسپولیس این طور به نظر می‌رسد که محسن ربیع‌خواه دربی ۸۵ را از روی نیمکت دنبال می‌کند. ربیع‌خواه بعد از چند بازی پرانتقاد و فشار زیادی که تحمل کرد، احتمالا حمایت برانکو را هم از دست داده است. قبلا محسن مسلمان در برنامه نود اعلام کرده بود که از تمرینات برانکو، مشخص می‌شود که کدام بازیکن‌ها در مسابقه پیش‌رو فیکس هستند. مسلمان گفته بود حتی تمرینات بازیکنان فیکس با ذخیره هم جداست. اگر همین طور باشد که مسلمان در برنامه نود اعلام کرد، ربیع‌خواه را باید نیمکت‌نشین پرسپولیس در بازی مقابل استقلال دانست. 

از تصاویر مشاهده شده در تمرین امروز پرسپولیس، محسن ربیع‌خواه هم مانند مهدی طارمی و احمد نوراللهی از بازیکنانی بود که کاور پوشیده بود تا با بازیکنان دیگر متمایز باشد. در بین کاورپوش‌ها، نوراللهی که هنوز مجوز بازی برای پرسپولیس را پیدا نکرده و طارمی که محروم است حضور دارند. در آن سو منشا، سیدجلال، شجاع، علیپور، کامیابی‌نیا، ماهینی حضور دارند که همگی احتمالا فراوان جزو نفرات اصلی برانکو در دربی ۸۵ خواهند بود. 

دربی 85

محسن ربیع‌خواه

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی