برگی دیگر از افتخارات زرین جعل آفرینان!

برگی دیگر از افتخارات زرین جعل آفرینان!

فتح الله زاده مدعی شده همیشه در نبردهای نقل و انتقالاتی از عابدینی پیش بوده، اما در لابه لای صحبت هایش با حسرت و افسوس از جذب مهدوی کیا و کریمی توسط  عابدینی و پرسپولیس سخن گفته است! 

به گزارش پیروزی دیلی، علی فتح اله زاده در واکنش به ادعاهای امیر عابدینی درباره منصرف شدنش از جذب مجیدی و مومن زاده(همین اتفاق درباره سرژیک تیموریان، ستار همدانی، داریوش یزدانی و علی لطیفی هم رخ داد)مدعی شده که همیشه در این نبردهای نقل و انتقالاتی از عابدینی پیش بوده و برنده. او البته در ادامه حرف هایش گفته کاش مهدوی کیا و کریمی را می توانستم بگیرم و بعد هم گفته، کاش کریمی را هم مثل هاشمی نسب نمی خواستند تا می توانستم او را هم جذب کنم.

 

حرف های فتح اله زاده که البته به او و چهار جعلی و هشت تخیلی اش ارادت ها داریم پراست از کاش و کاشکی ها.درباره ادعای هم جز اینکه بگوییم ماشاله به این اعتماد به نفس چه می توان گفت؟!

 

در نبرد عابدینی و فتح اله زاده چه پرسپولیس چه کسانی آمدند و به کجا رسیدند؟ دایی،باقری،کریمی؛مهدوی کیا، میناوند، عابدزاده، نکیسا، استیلی، شاهرودی، ترابیان ،پیروانی، محمدخانی، خاکپور، سعداوی و.....که همگی فیکس تیم ملی در جام جهانی و جام ملتها بودند و یا لژیونرهایی شدند که افتخارات پرشماری را رقم زدند و جام ها را در دهه هفتاد یکی پس از دیگری در لیگ و حذفی فتح کردند.

 

استقلال چطور آقای فتح اله زاده؟ در جام جهانی زرینچه به ناگاه جانشین سعداوی شد و کل دار و ندار استقلال در آن سالهای دهه هفتاد در تیم ملی و جام جهانی و جام ملتها این بود که منصوریان گاها از دقیقه هفتاد و پنج به بعد چند دقیقه ای به جای استیلی بازی کند و پاشازاده در معدود بازی هایی فیکس باشد.

 

آیا لازم است به افتخارات لژیونرهایی مثل دایی، مهدوی کیا، کریمی، میناوند و باقری اشاره کرد و یادآور شد که علی موسوی، داریوش یزدانی، مهدی پاشازاده، علی منصوریان و سیروس دین محمدی با مبالغی اندک به تیم های آلمانی ترانسفر شدند اما سرجمع ده بازی هم در بوندس لیگا نداشتند و یک به یک دیپورت شدند.

 

 راستی آاقای فتح اله زاده،حاجی جان، نمی دانی دلمان چقدر برای این سبک از مصاحبه هایت تنگ شده بود.کلی یاد چهار جعلی و هشت تخیلی تان افتادیم و خندیدیم.

ممنون که خاطره هایمان را زنده کردی!

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی