بزیک: در ایران عادت شده با کدخدامنشی مشکلات‌ حل شود!

بزیک: در ایران عادت شده با کدخدامنشی مشکلات‌ حل شود!

ادموند بزیک پیشکسوت باشگاه پرسپولیس می گوید که در ایران همیشه سعی می شود مشکلات با کدخدامنشی حل شود، اما در نهادهای بین المللی این روش ها جواب نمی دهد.

به گزارش پیروزی‌دیلی، ادموند بزیک مهاجم سال های پیشین پرسپولیس تهران در مورد دیدار این تیم برابر الهلال در مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا گفت: پرسپولیس دو بازی سخت را در مرحله گروهی با تیم الهلال پشت سر گذاشته و تا حدودی از این تیم شناخت دارد. به هر حال بازیکنان یک مقدار عوض شده اند ولی فکر می کنم برانکو تفکر مربی الهلال را می داند.


وی در مورد تغییرات پرسپولیس نسبت به سال گذشته و اضافه شدن بازیکنان جدید ادامه می دهد: مهم ترین نکته این است که نمی توانیم در ورزشگاه آزادی بازی کنیم. پرسپولیس مهره های جدیدی گرفته و تغییری که نسبت به سال قبل دارد این است که مهره های بهتر و قابل اعتمادتری دارد. البته درست است که پرسپولیس قوی تر شده ولی آنها هم بازیکنان خوبی دارند و بازی مقابل الهلال همیشه برای تیم های ایرانی سخت بوده است.


ادموند بزیک در مورد حواشی چند روز اخیر پیرامون محرومیت باشگاه پرسپولیس و مهدی طارمی تاکید کرد: این اتفاقات فقط برای امروز نیست و در آینده هم باز از این اتفاقات رخ می دهد، چون آدم هایی که درگیر این مسائل هستند یا قوانین را بلد نیستند و یا می خواهند قانون را دور بزنند. به هر حال نبود آقای گلی که در کورس کسب آقای گلی لیگ قهرمانان آسیا است، می تواند به ضرر پرسپولیس باشد؛ اما بازیکنان دیگر انگیزه های زیادی برای پر کردن جای او دارند.


مهاجم سابق پرسپولیس در مورد تاثیر این اتفاقات در روند بازی عنوان کرد: این به خاطر این است که قانون های AFC را بلد نیستیم. مگر می شود چند بار یک اشتباه تکرار شود. در ایران عادت شده که مشکلات با کدخدامنشی حل شود؛ مثلا تیمی بدهی دارد و با تماس هایی که گرفته می شود، آن مشکل حل می شود ولی در نهادهای بین المللی این روش ها جواب نمی دهد.


بزیک در مورد پیش بینی خود از نتیجه دیدار برابر نماینده عربستان افزود: پیش بینی این مسابقه مثل خود بازی سخت است ولی امیدوارم با برد پرسپولیس تمام شود؛ البته مساوی با گل هم می تواند خوب باشد. پرسپولیس تا اینجا هم خوب و با صلابت بوده و امیدوارم از این مسابقه که یک فینال دیگر است هم سربلند بیرون بیاید.

بزیک

لیگ قهرمانان آسیا

محرومیت از نقل و انتقالات

پرسپولیس-الهلال

پیشکسوتان

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی